// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر جدید بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle باس فایت آن را نشان می‌دهد

یوبی‌سافت تریلر جدیدی از بازی استراتژی و تاکتیکی Mario + Rabbids: Kingdom Battle منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در کنفرانس خبری یوبی سافت در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد و قرار است با گیم‌پلی XCOM-مانندش به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که در کنار خرگوش‌های دیوانه، گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

ویدیوی جدید می‌تواند ما را بیشتر با گیم‌پلی، محیط‌ها و دشمنان این بازی آشنا کند. اما نکته جالب این ویدیو این است که در آن شاهد یک Rabbid بزرگ هستیم که به نظر می‌رسد یک خواننده اپرا و از باس‌های این بازی باشد که کاربران باید آن را در طول بازی خود شکست دهند.

در بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle کاربران هدایت سه شخصیت دوست‌داشتنی از سری بازی‌های ماریو را بر عهده می‌گیرند و سفر خود را در دنیایی که به دست Rabbidهای شیطانی اشغال شده است، آغاز می‌کنند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، سیستم مبارزات این بازی به طور نوبتی و استراتژی پیش می‌رود. این بازی با وجود داشتن طراحی‌های هنری رنگارنگ و حس طنزآمیز، بازی آسانی به نظر نمی‌رسد و به گفته سازندگان برای پیش‌بردن بازی باید استراتژی‌ها و قابلیت‌های خود را به چالش بکشید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle می‌توانید تریلر معرفی آن در نمایشگاه E3 2017 را تماشا کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با روند بازی آن می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای آن را در زومجی تماشا کنید. ضمنا نسخه کالکتور این بازی نیز چندی پیش با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد که اینجا می‌توانید از محتویات داخل جعبه آن باخبر شوید.

در پایین می‌توانید با تماشا کردن تریلر جدید نگاهی به Rabbid خواننده بیندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده