نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

ساخت مجموعه فیلم های One-Shot مارول از سرگرفته می‌شود

طبق گفته‌های جدید تام هالند، مارول در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مجدد مجموعه‌ فیلم‌های کوتاه One-Shot است.

مدت زمانی بود که دیگر در دیسک‌های بلوری فیلم‌های استودیو مارول خبری از مجموعه فیلم‌های One-Shot نبود؛ ولی گویا بعد از مدت‌ها این کمپانی قصد دارد بار دیگر این فیلم‌های کوتاه خود را در دیسک‌های بلوری فیلم‌های در دست ساخت خود قرار دهد و شاید اولین فیلم هم پیرامون دو شخصیت مرد عنکبوتی و مرد مورچه‌ای باشد.

در این مدت کوتاهی که تام هالند در سینمای هالیوود توانسته نامی برای خود دست‌وپا کند، تنها ویژگی شخصیت وی که به قطعیت می‌توان در مورد آن نظر داد، اسپویل کردن و لو دادن برنامه‌‌هایی است که وی به نحوی در آن‌ها نقشی داشته و حضور دارد. گویا این‌بار هم وی نتوانسته جلوی زبان خود را بگیرد و برنامه‌های پیش‌ روی استودیو مارول را فاش ساخته است. طبق صحبت‌های جدید تام هالند، گویا قرار است استودیو مارول ساخت فیلم‌های One-Shot را دوباره از سربگیرد. گفتنی است فیلم‌های One-Shot مارول فیلم‌های کوتاهی هستند که در دنیای سینمایی مارول جریان دارند و بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در دیسک‌های بلوری فیلم‌های این کمپانی منتشر شدند. مدت زمان این فیلم‌ها معمولاً بین ۴ تا ۱۵ دقیقه است. این آثار، داستان مخصوص خود را دارند و از طرفی داستان گذشته‌ی شخصیت‌ها و فیلم‌های اصلی دنیای سینمایی مارول را بازتر می‌کنند. یکی از این فیلم‌ها All Hail the King بود که در نسخه‌ی خانگی فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) قرار داده شده بود و در آن اطلاعات بیش‌تری از شخصیت تروِر اسلاتری که در فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) حضور داشت به بینندگان داده شد.

Marvel

تام هالند، بازیگر انگلیسی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در مصاحبه‌ای که با سایت آپراکس (Upraxx) داشت درباره‌ی برنامه‌ی جدید استودیو مارول این‌چنین صحبت‌هایش را آغاز کرد:

دوست دارم فیلم‌های کوتاه بازی کنم. این کاری است که دوست دارم و می‌خواهم انجام دهم. دوست دارم فیلمی ۲۰ دقیقه‌ای از من و پاول راد (بازیگر نقش شخصیت مرد مورچه‌ای) ساخته شود.

وی در ادامه گفت:

فکر می‌کنم استودیو مارول دوباره در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های One-Shot است و البته فکر می‌کنم این بار دیگر موضوع مهمی را لو دادم! رئیس استودیو مارول (کوین فایگی) قطعاً از این موضوع بسیار عصبانی خواهد شد!

فیلم‌های کوتاهی که مربوط به شخصیت ثور و هم‌اتاقی وی می‌شد بسیار جالب بود و بازخورد خوبی را از طرف بینندگان به همراه داشت. بنابراین چندان جای تعجب ندارد که استودیو مارول برای فیلم بزرگ Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) و دنباله‌ی آن، ساخت مجموعه‌ی فیلم‌های کوتاه One-Shot خود را با جدیت بیش‌تری دنبال کند.   

مطمئنا در کنار هم قرار گرفتن دوباره‌ی مرد عنکبوتی و مرد مورچه‌ای برای بینندگان علاقمند به این دو شخصیت بسیار جالب و سرگرم‌کننده خواهد بود؛ مخصوصاً بعد از حضور آن‌ها در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) که صحنه‌های جالبی را در آن فیلم رقم زدند. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم کوین فایگی در این مورد چه می‌گوید. اگر کوین فایگی برنامه‌ای در آستین داشته باشد، با توجه به سابقه‌ی وی انتظار می‌رود خبرهای هیجان‌انگیزی برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی این کمپانی در راه باشد.

Ant-Man

تام هالند مصاحبه‌ی دیگری هم با سایت تورنتو سان (Toronto Sun) داشت که البته این مرتبه سعی کرد جلوی خود را بگیرد و برنامه‌های آتی دنیای سینمایی مارول را کم‌تر روی دایره بریزد. احتمالاً دلیلش هم این بوده است که به وی اجازه نداده‌اند فیلم‌نامه‌ی Avengers: Infinity War را بخواند. وی در مصاحبه‌ی خود با تورنتو سان چنین گفت:

هیچ چیزی در مورد فیلم Avengers: Infinity War نمی‌دانم و کسی به من نگفته است که قرار است چه اتفاقاتی در آن رخ دهد. شخصیت شریر این فیلم را می‌شناسم، ولی فقط همین را می‌دانم. به من اجازه نمی‌دهند فیلم‌نامه را بخوانم، چون می‌دانند اصلاً آدم راز نگهداری نیستم!

فیلم Spider-Man: Homecoming کم‌تر از دو روز دیگر اکران می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده