نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

جایگاه نفر اول گیمر اسکور ایکس باکس لایو تصاحب شد

نفر اول گیمراسکور و اچیومنت‌ شبکه ایکس‌باکس لایو، بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال، پس از رفتن به ماه‌عسل جایگاه خود را واگذار کرد.

نفر اول شبکه ایکس‌ باکس لایو در زمینه اچیومنت و گیمراسکور، از این جایگاه عزل شد. جایگاه نخست ریموند کاکس با نام‌کاربری Stallion83، کسی که میزان امتیاز و دستاوردهایش در شبکه ایکس‌‌باکس لایو در حال حاضر یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۸۹۴ است، توسط استفان روو با نام کاربری smrnov با میزان امتیازات یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۲۸۰ تصاحب شد.

بنا به گزارش‌ها، تا پیش از تصاحب جایگاه ریموند کاکس توسط استفان روو در آخر هفته، او برای بیش از ۱۰ سال نفر اول کسب امتیازات در شبکه ایکس‌باکس لایو بوده است. بر طبق اعلام وب‌سایت یوروگیمر، ریموند کاکس به تازگی ازدواج کرده و با همسر خود در تعطیلات ماه‌عسل بوده است. 

در ماه مه سال ۲۰۱۴، ریموند کاکس اعلام کرد که هدف بعدی او پشت سر گذاشتن دو میلیون گیمراسکور است و این‌طور که به نظر می‌رسد او به سرعت در حال نزدیک شدن به این امتیاز است. البته در حال حاضر کاکس باید این هدف را از جایگاه نفر دوم دنبال کند. هم کاکس و هم روو با بازی‌های خود مشغول هستند و البته اچیومنت‌های بیشتری را در تعطیلات ۴ ژوئیه (۱۳ تیرماه) به‌دست آورده‌اند.

استفان روو، طی انتشار پستی در بلاگ خود در وب سایت ترو اچیومنت در این رابطه نوشت:

اول از همه، از همه کسانی که پیام تبریک فرستادند تشکر و قدردانی می‌کنم. فکر می‌کنم این موضوع بیشتر شما و حتی خودم را متعجب کرده است؛ چرا که هیچ‌وقت هدف من تصاحب جایگاه نفر اول از Stallion83 نبوده است. 

روو در ادامه گفت که تقاضایی برای تغییر رکورد گینس که در حال‌حاضر در دست ریموند کاکس است، نخواهد داشت. او همچنین شفاف‌سازی کرد که هزینه‌ی تمام بازی‌های خود را شخصا می‌پردازد.

در نوامبر سال ۲۰۱۳، پس از موفقیت دستیابی به یک میلیون اچیومنت در شبکه ایکس‌باکس لایو، کمپانی مایکروسافت امتیاز همیشگی استفاده مجانی از شبکه لایو را همراه با یک کارت فیزیکی که نام‌کاربری Stallion83 روی آن حکاکی شده بود، به ریموند کاکس اهدا کرد. ما در مورد اینکه مورد مشابهی برای استفان روو هم اتفاق می‌افتد یا خیر چیزی نمی‌دانیم؛ اما این‌طور که به نظر می‌رسد او نیز سزاوار این نوع قدردانی از طرف مایکروسافت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده