// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Orcs Must Die: Unchained را به رایگان برای پلی استیشن 4 دانلود کنید

کمپانی Robot Entertainment بازی رایگان Orcs Must Die: Unchained را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ربات اینترتینمنت (Robot Entertainment) اعلام کرد که بازی Orcs Must Die: Unchained برای پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی که در سبک‌های اکشن و Tower defense طراحی شده است، سال گذشته برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد و هم‌اکنون کاربران پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند و به جنگ با اورک‌ها بروند. همانند نسخه پی‌سی، این بازی به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play روی PS4 نیز قابل بازی است.

Orcs Must Die: Unchained سومین نسخه از سری بازی‌های Orcs Must Die است. این بازی در زاویه دید سوم-شخص طراحی شده است که در آن المان‌های دفاعی استراتژی (تاور دیفنس) جای گرفته است. در این بازی شما در مقابل ارتشی از اورک‌ها قرار می‌گیرید که باید با ساخت ابزار و برج‌های دفاعی با آنها مقابله کنید. بیش از ۱۰ شخصیت مختلف در این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است که هر کدام به قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد مجهز شده‌اند.

بازی Orcs Must Die: Unchained دارای دو بخش تک‌نفره و چند‌نفره است. بخش حالت بقا شما را در مقابل امواجی از اورک‌ها قرار می‌دهد که پی‌در‌پی قوی می‌شوند و شما با نابود کردن آنها و کسب پول به ارتقا ابزار‌های دفاعی خود می‌پردازید. در بخش Sabotage دو تیم سه نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و با احضار کردن اورک‌ها، جادو‌ها و باس‌ها به مقصد تیم مقابل، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تیمی که در انتها امتیاز بیشتری را از آن خود کند، برنده این بازی محسوب می‌شود.

کاربرانی که اشتراک پلی استیشن پلاس را در اختیار دارند می‌توانند تا تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) بسته الحاقی این بازی را که ۲۰ دلار محتوا در خود جای داده است، به طور رایگان دانلود کنند. بسته الحاقی OMD!U در خود ۱۲۵۰ طلا، ۸ هزار جمجمه، پوسته جدید، بیش از ۱۰۰ نوع معجون، یک Dragon Guardian و یک هفته Battle Pass جای داده است. Battle Pass به شما و هم‌تیمی‌تان به مدت زمان محدودی اکس‌پی و جوایز اضافی می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید.

Orcs Must Die


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده