// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ انتشار و مزایای پیش‌ خرید بازی Patapon Remastered مشخص شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی Patapon Remastered، مزایای پیش‌خرید آن را نیز مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که بازی Patapon Remastered که در سبک ریتمیک و موسیقی‌-محور طراحی شده است، در تاریخ ۱۰ مردادماه (۱ آگوست) از طریق فروشگاه پلی استیشن استور برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Patapon، مزایای پیش خرید آن نیز مشخص شده است. در حالی که این مزایا شامل آیتم‌های داخل بازی نمی‌شود، کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند از آواتار‌های شبکه PSN که شامل شخصیت‌های کیباپون، تاتپون، یاریپون و یامیپون می‌شود، بهره‌مند شوند. همین‌طور کاربرانی که اشتراک پلی استیشن پلاس را در اختیار دارند می‌توانند با پیش‌خرید کردن این بازی، از ۲۰ درصد تخفیف روی آن بهره‌مند شوند و بازی را با قیمت ۱۱.۹۹ دلار خریداری کنند؛ در حالی که این بازی ۱۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

بازی Patapon Remastered در جریان رویداد PlayStation Experience 2016 به همراه بازی LocoRoco Remastered و بازی PaRappa the Rapper Remastered معرفی شد. پس از آن دو بازی یاد شده عرضه شدند و در همان روز تصاویری با رزولوشن 4K از بازی Patapon Remastered منتشر شد. در ادامه، استودیو SCE Japan در مورد اطلاعات این بازی سکوت اختیار کرد تا اینکه در جریان نمایشگاه E3 2017 رسما از دموی این بازی رونمایی کرد.

بازی Patapon Remastered نسخه کامل و ریمستر شده بازی Patapon برای PS4 است. در بازی پاتاپون، کاربران با اجرای ضرب‌های موسیقی به‌طور هماهنگ با آنچه که صفحه نشان می‌دهد، نیرو‌های خود را در بازی احضار می‌کنند و مراحل را پیش‌ می‌برند. نسخه اصلی این بازی اسفندماه ۸۶ به طور انحصاری برای کنسول PSP عرضه شد و هم‌اکنون نیز در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده