نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Spider-Man: Homecoming 2 عواقب اتفاقات Avengers 4 را نشان خواهد داد

کوین فایگی تایید کرد که عواقب اتفاقات فیلم Avengers 4 روی فیلم Spider-Man: Homecoming 2 تاثیر خواهند داشت.

فاز سوم دنیای سینمایی مارول با تولید و اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید و هفته گذشته اعلام شد که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ (Spider-Man: Homecoming 2) آغاز می‌شود. همچنین اخیرا تایید شده است که اتفاقات این فیلم دقایقی پس از پایان فیلم Avengers 4 آغاز خواهد شد. علاوه بر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که جمعه این هفته اکران خواهد شد، تا سال ۲۰۱۹ مارول استودیو در نظر دارد ۶ فیلم دیگر را که شامل فیلم‌هایی چون ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، پلنگ سیاه (Black Panther)، انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp)، کاپیتان مارول (Captain Marvel) و Avengers 4 می‌شود، تولید و منتشر کند. 

علاوه بر این، دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز در تابستان سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. در مصاحبه با روزنامه تورنتو سان، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، بار دیگر گفت که فیلم Avengers 4 نقطه عطف دنیای سینمایی مارول است و اضافه کرد که این فیلم پایانی بر اتفاقات سه فاز گذشته خواهد بود. همچنین او فاش کرد که رویدادهای این فیلم پیش‌زمینه اتفاقات فیلم Spider-Man: Homecoming 2 را ایجاد خواهد کرد. فایگی گفت:

آرک داستانی ۲۲ فیلم اصلی دنیای سینمایی مارول در فیلم بدون عنوان انتقام جویان (Avengers) که در می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، به پایان خواهد رسید و پس از آن، دو ماه بعد پیتر پارکر و مرد عنکبوتی بازخواهند گشت و ما عواقب اتفاقاتی را که در این فیلم رخ داده است، در فیلم بعدی مرد عنکبوتی مشاهده خواهیم کرد و می‌بینیم که چگونه هنوز همه چیز ادامه دارد.

Spider-Man: Homecoming

با توجه به مصاحبه‌های گذشته فایگی، تانوس باید تاثیر بسیار مخربی در دو قسمت آینده فیلم Avengers به جای بگذارد. در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد آن هستیم که اولین فیلم Avengers هنوز تاثیرات خودش را روی این دنیای سینمایی حفظ کرده است و والچر و دیگر شخصیت‌های منفی این فیلم از بقایای به‌جامانده از حمله چیتاری‌ها به زمین و شهر نیویورک برای خود سلاح و لباس درست کرده‌اند. فایگی پیش از این در یک مصاحبه گفت که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم وارد فازی کاملا جدید و متفاوت خواهد شددر حال حاضر فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود و پس از آن فیلم Spider-Man: Homecoming 2 در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده