نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی های پی سی را از طریق برنامه LiquidSky روی دستگاه های اندروید تجربه کنید

LiquidSky یک سرویس جدید استریم است که به‌وسیله آن می‌توانید بازی‌های کامپیوتر را روی تلفن یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

LiquidSky به‌عنوان یک سرویس استریمینگ کاملا جدید، تقریبا امکان تجربه کردن تمام بازی‌های پی‌ سی در فروشگاه‌های معتبر مانند هامبل، اوریجینز، استیم، گود اولد گیمز و بلیزارد لایبریز روی دستگاه‌های اندروید را فراهم می‌کند. برنامه LiquidSky یک کامپیوتر شخصی روی تبلت یا تلفن اندرویدی شما را به‌صورت مجازی فرآهم می‌کند و دیگر نیازی به یک پی‌سی واقعی نخواهید داشت. البته میزان قدرت این کامپیوتر مجازی به نوع اشتراک شما و مدلی که انتخاب خواهید کرد بستگی دارد.

سطح ورودی برنامه LiquidSky به‌صورت رایگان با استفاده از یک کامپیوتر با قدرت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه تا مدت زمان ۳ ساعت را فراهم می‌کند. البته برای دسترسی به آن، باید بخش‌های تبلیغاتی را مشاهده کنید.

برای دانلود از طریق سایت آپارات اقدام کنید

با استفاده از خرید اشتراک، می‌توانید یک پی‌سی با مدل‌های پرو یا الیت روی تلفن‌ هوشمند خود را به‌دست آورید. پائین‌ترین قیمت اشتراک در این سرویس از زیر ۱۰ دلار آغاز می‌شود و تمامی بخش‌های تبلیغاتی را حذف خواهد کرد. سطوح مختلف اشتراک نیز بخش‌های ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهند.

درواقع، شما با پرداخت هزینه، یک کامپیتور شخصی مجازی روی دستگاه‌های اندروید با قدرت‌های متفاوت را در اختیاز خواهید داشت. این قابلیت واقعا فوق‌العاده است، خصوصا با توجه به این موضوع که شما تنها به یک اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت در ثانیه برای اجرا و استریم بازی‌ها نیاز خواهید داشت.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی LiquidSky سر بزنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده