// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی مبارزه‌ ای Fantasy Strike، پروژه جدید سازنده Street Fighter 2: HD Remix معرفی شد

سازنده بازی Street Fighter 2: HD Remix، پروژه جدید خود را با نام Fantasy Strike معرفی و کمپین جمع‌آوری بودجه آن را راه‌اندازی کرد.

دیوید سیرلین را در دنیای بازی‌های مبارزه‌ای به عنوان سرپرست تیم‌توسعه دهنده بازی Street Fighter 2: HD Remix و یکی از  ۸ بازیکن برتر مسابقات EVO می‌شناسیم. وی تصمیم گرفته است که تجربیات خود را در قالب یک بازی جدید برای بازیکنان جدید و همچنین کارکشته به ارمغان آورد. پروژه جدید بازی Fantasy Striker نام دارد و سازنده این بازی هم‌اکنون کمپین جمع‌آوری بودجه از طرفداران را در سایت Fig آغاز کرده‌ و قرار است ۵۰۰ هزار دلار از سوی طرفداران جمع‌آوری کند. این بازی قرار است در پاییز سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک عرضه شود.

استودیو سیرلین گیمز اطلاعات زیادی از جزئیات و سبک این بازی در صفحه کمپین این بازی در وب‌سایت Fig منتشر کرده است. در واقع دیوید می‌خواهد که در پروژه خود مکانیک‌های بازی مبارزه‌ای را کاهش دهد، طوری که کاربران شاهد کمبو‌های ساده و سیستم مبارزاتی آسان خواهند بود. به گفته وی این امر می‌تواند کاربران را زود‌تر با این بازی آشنا کند و یادگیری آن نیز آسان خواهد بود. البته گفتنی است که این بازی تمامی المان‌های یک بازی مبارزه‌ای را به همراه خواهد داشت.

fantasy strike

به نقل از استودیو سیرلین گیمز، سازندگان بیش از ۲ سال است که روی این پروژه مشغول به کار هستند. در واقع سازندگان می‌خواهند پس از اینکه کمپین این بازی به پایان رسد، بلافاصله نسخه بتای این بازی را مخصوص حامیان مالی در دسترس قرار دهند و چند ماه بعد نیز نسخه Early Access را برای عموم روی استیم منتشر کنند.

همچنین سازندگان در صفحه این بازی در سایت Fig از ویژگی و حالت‌هایی که هم‌اکنون در حال کار روی آن هستند با خبر کردند که به این صورت است:

  • سازگاری روی صفحه کلید، کنترلر‌ها و غیره
  • نمودار سلامت کاراکتر‌ها به قسمت‌های مجزا تقسیم شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی از وضعیت سلامت خود با خبر شوند.
  • سیستم ویژه مقابله با پرتاب‌ها که به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه کلیدی را فشار دهید، پرتاب‌های دشمنان را خنثی و بلوک کنید.
  • حالت رتبه‌بندی یا همان Rank که مسابقات ۸ نفره را تشکیل می‌دهد.
  • حالت Arena آنلاین که پس از شروع بازی شما می‌توانید خود را به ۵ قدرت مختلف مجهز کنید و بعد از آن، بازی پس از اینکه ۱۰ بار پیروز شدید یا ۳ بار در مقابل بازیکنان باختید، خاتمه می‌یابد.
  • حالتی ویژه در مقابل بات‌ها که به صورت روزانه و با قوانین مختلف برگزار می‌شود.
  • حالت مبارزات تیمی که به شما و حریف‌تان اجازه می‌دهد ۳ کارکاتر را برای مبارزه با یکدیگر انتخاب کنید.

دنیا و کاراکتر‌های بازی مبارزه‌ ای Fantasy Strike از سیستم کارتی بازی استودیو سیرلین گیمز یعنی Yomi الهام گرفته است. طراحی شخصیت‌های این بازی قابل توجه است و مثلا شاهد پاندایی با نام Lum هستیم و قهرمان دیگری را با نام Argagarg که شبیه به ماهی‌ است، می‌بینیم.

کمک‌های مالی این بازی به رده‌های مختلفی تقسیم شده است که شامل ۲۰ دلار برای نسخه اصلی بازی و ۴۰ دلار برای نسخه بتای که مخصوص حامیان مالی است، می‌شود. همانطور که در بالا اشاره شد هدف کمپین جمع‌آوری بودجه این بازی، دست‌یابی به ۵۰۰ هزار دلار اعلام شده است و در حالی که ۴۳ روز از کمپین آن باقی‌مانده است سازندگان توانسته‌اند ۵۰ هزار دلار جمع‌آوری کنند.

برای تماشا کردن تریلر و تصاویر این بازی می‌توانید به صفحه کمپین این بازی در Fig مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده