نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Shenmue 3 در نمایشگاه گیمزکام 2017 حضور دارد

استودیو Ys Net علاوه بر اعلام حضور بازی Shenmue 3 در نمایشگاه گیمزکام 2017، از لوگوی جدید بازی هم رونمایی کرد.

استودیو Ys Net به تازگی از لوگوی جدید بازی Shenmue 3 رونمایی کرده و گفته است که به زودی چندین رونمایی جدید برای بازی خواهد داشت. در بروزرسانی اخیر وب‌سایت رسمی بازی، استودیو گفته است که هنگام طراحی لوگوی جدید، نظرات طرفداران را هم در نظر گرفته است که نتیجه کار را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

بازی Shenmue 3

در بخش دیگری از این بروزرسانی، استودیو Ys Net گفته است که برای حضور در نمایشگاه گیمزکام 2017 به آلمان خواهد رفت و در آنجا جدیدترین تریلرها و اطلاعات بازی را به نمایش می‌گذارد و چندین رونمایی جدید خواهد داشت.

در بروزرسانی اخیر روند توسعه بازی، یو سوزوکی، خالق سری Shenmue، اعلام کرد که عرضه بازی Shenmue III تا سال ۲۰۱۸ با تاخیر مواجه شده است. بازی ابتدا برای عرضه در ماه دسامبر (آذر-دی) ۲۰۱۷ پیش‌بینی شده بود؛ اما سوزوکی در صحبت‌های اخیر خود خطاب به حامیان بازی در کیک‌استارتر اعلام کرد که برای تحقق بخشیدن به چشم‌اندازش، به زمان بیشتری نیاز دارد. وی گفته بود:

با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، توانستیم امکانات و ابزار جدیدی را کشف کنیم. بازی از بسیاری جهات از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت بزرگ‌تر و زیباتر شده است. با این حال، به زمان بیشتری برای ارائه بازی به شما نیاز داریم.

وی افزود:

برای دستیابی به مفاهیم بازی که شما از آن حمایت کردید و آرزوی شخصی ۱۶ ساله من محسوب می‌شود، در برنامه توسعه بازی تجدید نظر کردیم. ما برای انتشار بازی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رونمایی بازی Shenmue 3 در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2015 موجب غافلگیری بازیکنان شد. بلافاصله پس از رونمایی بازی، کمپین کیک‌استارتر آن آغاز به کار کرد که در نهایت با جمع‌آوری بیش از ۶.۳ میلیون دلار عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده