نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

حذف یک بازی با سریع ترین تروفی پلتینیوم توسط سونی

روز گذشته، سونی بازی‌ای که ادعا می‌کرد دارای سریع‌ترین تروفی پلتینیوم است، از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد.

یکی از مواردی که گیمرها را برای بازی کردن بیشتر ترغیب می‌کند، تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی‌ها است و هرچه که این مقدار در پروفایل گیمر بالاتر باشد،‌ به نوعی اعتبار آن شخص در جامعه مجازی بالاتر می‌رود. تروفی‌های پلتینیوم پلی‌استیشن، در زمره تروفی‌های فوق‌العاده خاص قرار می‌گیرند و خیلی از گیمرها علاقه دارند که تروفی‌های پلتینیوم آنها بیشتر باشد. یکی از بازی‌هایی که ادعا می‌کرد دارای سریع‌ترین تروفی پلتینیوم است، بازی ★★★★★ 1000 Top Rated نام داشت. این بازی، یک بازی پازل است و سازنده آن ادعا می‌کند که شما می‌توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه تروفی پلتینیوم آن را به دست آورید.

با این حال، روز گذشته، سونی بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد. خالق بازی با انتشار بیانیه‌ای گفت که این اتفاق،‌ موقتی است. سونی از او درخواست کرده که ضمن عوض کردن نام بازی، از به کار بردن عبارت تروفی در تریلر بازی خودداری کند. سازنده بازی نیز در پاسخ اعلام کرده که با کمال میل این کار را انجام خواهد داد اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی رخ دهد و چه زمانی بازی به پلی‌استیشن نتورک باز خواهد گشت.

این بازی،‌ یک بازی بسیار ساده با قیمت ۰.۹۸ دلار است و به نظر می‌رسد فقط برای این طراحی شده که یک تروفی پلتینیوم فوق‌العاده آسان به کلکسیون کاربران اضافه کند. با این حال هنوز مشخص نیست که هنگام بازگشت بازی به پلی‌‌استیشن استور،‌ تروفی پلتینیوم بازی کماکان در دسترس باشد یا خیر. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده