نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۹

تریلر جدید بازی Assassin's Creed: Origins در E3 2017

یوبی سافت در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 به نمایش تریلر جدید بازی Assassin's Creed: Origins پرداخته و اطلاعات تکمیلی آن را ارائه کرد.

لحظاتی پیش در کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2017 بود که این ناشر فرانسوی یک تریلر جدید از بازی Assassin's Creed: Origins را به نمایش گذاشته و اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشت.

بازی Assassin's Creed: Origins دیروز در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 بود که رسما رونمایی شده و تمامی شایعات پیرامون این بازی تایید شد. جدیدترین نسخه سری Assassin's Creed در مصر باستان بوده و یوبی سافت قصد ارایه یک تجربه کاملا جهان باز را دارد. المان‌های نقش آفرینی در این نسخه اهمیت بیشتری دارند و نبردهای دریایی که از بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag غایب بودند، باری دیگر بازگشته‌اند.

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همان‌طور که دیشب در جریان کنفرانس مایکروسافت نیز مشاهده کردید، این بازی قرار است از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی کرده و جزییات گرافیکی بهتری روی آن ارائه دهد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده