نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

تمدن و رهبران جدید رایگان برای نسخه Civilization Digital Deluxe

خریداران نسخه Digital Deluxe edition بازی Civilization VI می‌توانند به زودی منتظر تمدن و رهبران جدید رایگان باشند.

امروز کمپانی 2K و استودیو Firaxis در جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که افرادی که اقدام به خرید نسخه لوکس بازی Civilization VI کرده باشند، به طور رایگان بسته الحاقی اضافی دریافت خواهند کرد. سه رهبر و دو تمدن جدید در ماه‌های آتی به این نسخه از بازی افزوده می‌شوند. طبق پست درج شده در وبسایت رسمی بازی، محتوای جدید این بازی استراتژی با هدف افزایش ارزش این نسخه ویژه ساخته می‌شوند. در پست مذکور آمده است:

برای ما مهم است که طرفداران سری Civilization هر جای جهان هم که باشند، نسخه Digital Deluxe edition را نسخه با ارزشی از بازی بدانند. ما متوجه شدیم که قیمت این نسخه با برخی پول‌های رایج جهان به صرفه نبوده و به همین علت مشتاقیم اعلام کنیم که محتوای جدید رایگانی برای افرادی که نسخه لوکس بازی Civilization VI را خریداری کرده یا قصد خرید آن را دارند، منتشر خواهیم کرد.

محتوای جدیدی که استودیو Firaxis به آن‌ها اشاره می‌کند دو تمدن جدید و سناریوهای تازه هستند که به واسطه آن‌ها سه رهبر جدید به بازی افزوده خواهد شد. این رهبران در اطراف آفریقا و آسیا جنوبی ساکن هستند.

خبر خوب برای افرادی که مشتاق به خریداری این نسخه هستند این است که فروشگاه استیم هم‌اکنون این بازی را با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۵۳.۵۹ دلار به فروش رسانده که تنها ۱۳ دلار بیشتر از نسخه استاندارد است که در حال حاضر ۴۰.۱۹ دلار قیمت دارد.

نسخه Digital Deluxe edition بازی همراه با بازی اصلی، موسیقی متن سالگرد ۲۵ سالگی سری و تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی منتشر می‌شود. این بسته‌ها شامل تعداد فراوانی تمدن و رهبر جدید می‌شوند که هر یک در حالت عادی ۵ دلار یا بیشتر قیمت دارند. نسخه لوکس بازی به خصوص برای افرادی که علاقه‌مند به داشتن تمامی محتوای بازی هستند، مقرون به صرفه است.

بازی Civilization VI تغییرات فراوانی در این سری قدیمی ایجاد کرد که با توجه به واکنش منتقدان و بررسی زومجی به نظر می‌رسد که این تغییرات مثبت از آب درآمده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده