نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

دلیل عدم عرضه دموی بازی Prey روی پی سی مشخص شد

استودیوی آرکین دلیل عدم عرضه‌ی دموی رایگان بازی Prey برای کاربران رایانه‌های شخصی را بیان کرده است.

نسخه‌ی دموی بازی Prey، جدیدترین ساخته‌ی استودیو آرکین، در تاریخ ۷ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد؛ اما علی‌رغم اعلام رایانه‌های شخصی به عنوان یکی از پلتفرم‌های مقصد Prey، شاهد عرضه‌ی دموی بازی روی این پلتفرم نبودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی آرکین دلیل عدم عرضه‌ی نسخه‌ی دمو برای این پلتفرم را توضیح می‌دهد.

استودیوی آرکین دلیل عدم عرضه‌ی دمو برای کاربران رایانه‌های شخصی را تنها «تخصیص منابع» بیان می‌کند. در همین راستا کارگردان بازی، رافائل کولانتینیو، در مصاحبه‌ی خود با AusGamers اذعان داشت:

ما نمی‌توانستیم نسخه‌ی دموی بازی را روی هر دو کنسول و رایانه‌های شخصی در کنار هم عرضه کنیم و مجبور بودیم تا از میان آن‌ها انتخاب کنیم.

علاوه بر این، کولانتینیو توضیح داد که آن‌ها می‌بایست بر توسعه‌ی بازی روی کنسول‌ها تمرکز می‌کردند؛ زیرا کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند پس از خرید بازی از طریق شبکه‌ی استیم به تجربه‌ی آن بپردازند و در صورت عدم رضایت، آن را به استیم بازگردانند و وجه پرداختی خود را به‌طور کامل دریافت کنند که این مورد خود شبیه به نسخه‌ی دمو برای کاربران پی‌سی است. (در صورت عدم رضایت کاربران پس از نهایتا دو ساعت تجربه‌ی بازی، سیستم «برگشت از خریدِ» استیم وجه پرداختی را به خریداران باز می‌گرداند)

پیش از این، کولانتینیو در مصاحبه‌ی خود با گیم‌اسپات اعلام کرده بود که نسخه‌ی پی‌سی بازی Prey یک پورت از نسخه‌های کنسولی نیست؛ بلکه بازی در ابتدا برای رایانه‌های شخصی ساخته و سپس برای کنسول‌ها پورت شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده