// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

کیس کورسیر Carbide SPEC-04 رونمایی شد

کورسیر (Corsair)، کیس سایز متوسط SPEC-04 از سری Carbide را رونمایی کرد.

در میان اخبار سخت‌افزار، کمپانی کورسیر کیس سایز متوسط SPEC-04 خود را از سری کیس‌های Carbide رونمایی کرد. این محصول در سه رنگ قرمز، خاکستری و زرد با قیمت ۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

Corsair Spec-04

این کیس برای مادربوردهای سایز ATX طراحی شده است و در آن، دو محل برای نصب فن با سایز ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متر در پنل جلو، یک فن ۱۲۰ میلی‌متری در پشت و دو محل برای نصب فن با سایز ۱۲۰ میلی‌متر در پنل بالایی پیش‌بینی شده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این کیس در پنل جلو فقط از یک رادیاتور خنک‌کننده مایع با قطر ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

Corsair Spec-04

در پنل جلو و پایین Spec-04 فیلترهای ضد گردوغبار تعبیه شده است که مانع ورود غبار به داخل کیس و منبع تغذیه می‌شود. این کیس سه اسلات جهت نصب درایوهای ۳.۵ و ۲.۵ اینچی دارد و در بالای آن، دو اسلات ۲.۵ اینچی دیگر نیز برای SSD یا هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی تعبیه شده است.

در پنل سمت راست، یک درگاه USB 3، یک درگاه USB 2 و همچنین درگاه‌های استاندارد صدا و میکروفون و کلیدهای پاور و ریست وجود دارد.

Corsair Spec-04

این کیس در فروشگاه اینترنتی کورسیر ۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده و انتظار می‌رود از اواخر ماه مه (اوایل خرداد) در بریتانیا به فروش برسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده