// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

جزئیات بروزرسانی بازی GTA Online منتشر شد

راک‌استار گیمز بروزرسانی جدید بازی GTA Online را با تمرکز بر بخش‌های Premium Vehicle Race ،Heists و Time Trial معرفی کرد.

امروز در میان اخبار بازی پیرامون بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto V، یعنی GTA Online، خواندیم که به‌زودی یک حالت مسابقه‌ای جدید به نام Premium Vehicle Race به همراه امتیازات چند برابر به این بازی اضافه خواهد شد.

مسابقات جدید با نام Beach Party معرفی شده است و کاربران برای تجربه کردن آن به اتومبیل Blazer Aqua نیاز دارند. به گفته سازندگان، بازیکنان می‌توانند تنها با تجربه این حالت از سه برابر RP بهره ببرند. همچنین کاربرانی که بتوانند خود را در سه رتبه اول این مسابقه جای بدهند، پول $GTA فراوانی به آنها تعلق می‌گیرد. مسابقه زمانی این آپدیت نیز با نام Raton Canyon معرفی شده که کاربران می‌توانند با به اتمام رساندن آن در مدت زمان معین، $GTA و RP چند برابر را از آن خود کنند.

در انتها راک استار گیمز (Rockstar Games) اعلام کرد که تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ مه) مقادیر دو برابر $GTA و RP برای کاربران بخش Heists در نظر گرفته شده است.

از طرفی بروزرسانی پیشین این بازی که هفته گذشته منتشر شد، رویداد جدیدی به نام Biker Contract Missions را به همراه جوایز به بخش انجمن موتورسواران بازی (GTA Online Bikers‌) اضافه کرد که تا ۲۵ اردیبهشت ماه (۱۵ مه) ادامه پیدا می‌کند.

بازی Grand Theft Auto V توانسته تا به امروز فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد؛ به طوری که موفق شده در لیست ۲۰ بازی پرفروش بازی‌های فروشگاه PSN در ماه آوریل قرار بگیرد. بازی همچنین توانسته در رتبه‌های بالای جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی در استرالیا، آمریکا و انگلستان جای بگیرد.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن بازی Grand Theft Auto V پشتیبانی مکرر و بروزرسانی‌های هفتگی است. چندی پیش شاهد اضافه شدن حالت جدید Tiny Racers بودیم که حال و هوای بازی را همانند نسخه اول این مجموعه می‌کند که شباهت زیادی به بازی Micro Machines World هم دارد. برای اطلاعات بیشتر از اخبار بازی GTA Online می‌توانید به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده