نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

مارک همیل در مورد لوک و سفرش در فیلم Star Wars: The Last Jedi می گوید

مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر در فیلم Star Wars: The Last Jedi، در مورد این شخصیت و اتفاقات غافلیگرکننده فیلم سخن می‌گوید.

بالاخره به لطف انتشار تریلر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi موفق شدیم با لوک اسکای واکر سه‌گانه جدید بیشتر آشنا شویم. حال، مارک همیل، بازیگر نقش لوک، به تازگی در جدیدترین اخبار سینما، در مورد سفر لوک در فیلم جدید و یکسری مسائل دیگر صحبت کرده است. همیل در مصاحبه با وبسایت Fandango گفته است که لوک در فیلم جدید، شخصیت کاملا متفاوتی خواهد داشت:

لوک در سه‌گانه اصلی تغییراتی داشت و فکر کنم کری فیشر و هریسون فورد پذیرفته بودند که شخصیت‌های آن‌ها همیشه به یک شکل هستند. اما لوک همیشه تغییر می‌کرد.

وی افزود:

حالا که یک وقفه ۳۰ ساله بین این فیلم‌ها داریم، بسیاری از آن‌ها حدس و گمان هستند. در واقع این داستان به طور خاص در مورد من نیست، الان ری شخصیت اصلی است.

همچنین در همین مصاحبه، همیل در مورد مدت زمانی که طول کشید تا بتواند با ایده‌های رایان جانسون، کارگردان فیلم The Last Jedi، خود را هماهنگ کند، سخن گفته است:

فکر کنم شما مواردی را مشاهده می‌کنید که غافلگیرتان خواهد کرد.

وی افزود:

این موارد من را غافلگیر کردند. به رایان هم گفتم که فکر می‌کنم اساسا با همه تصیماتی که برای من گرفته مخالف هستم. حال که این را می‌گویم، باید این تصمیمات را قبول کرده و با آن‌ها کنار بیایم و برای درک چشم انداز تو تلاش کنم. هنگامی که کار را شروع کردیم، بسیاری از ترس‌های من از بین رفتند.

نکته جالبتر در مورد تریلر جدید فیلم The Last Jedi به پایان آن مربوط است که لوک می‌گفت: «زمان آن فرا رسیده تا جدای به پایان برسد». به نظر می‌رسد این جمله هم یکی از عناصری است که همیل گفته بود موجب غافلگیری بینندگان خواهد شد.

علاوه بر این‌، همیل به همراه دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری، و رایان جانسون، کارگردان فیلم، جزئیات جدیدی در مورد فیلم The Last Jedi را در مصاحبه با ABC News به اشتراک گذاشتند که جانسون در این مصاحبه تایید کرد که هویت والدین ری در فیلم جدید جنگ ستارگان مشخص خواهد شد.

فیلم The Last Jedi ماه دسامبر اکران خواهد شد. علاقه مندان به جنگ ستارگان می‌توانند بازی Star Wars: Battlefront II را پیش از اکران فیلم، در ماه نوامبر در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده