// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴

بتای محدود نکرومنسر بازی Diablo III شروع شد

بتای محدود کلاس نکرومنسر بازی Diablo III هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفت. 

مدتی پیش بود که کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Diablo III، در جریان یک خبر اعلام کرد که بزودی بتای محدود کلاس نکرومنسر این بازی در دسترس ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت. کلاس نکرومنسر در قالب بسته الحاقی جدیدی برای این بازی در نظر گرفته شده است که در نمایشگاه بلیزکان سال گذشته نیز اعلام شده بود که نکرومنسر، استفاده کننده‌های قدرتمندی از جادو بوده و استفاده کنندگان از این کلاس می‌توانند به راحتی دشمنان خود را از بین ببرند. همچنین بنظر می‌رسد کلاس نکرومنسر می‌تواند از استخوان و خون که مواد حیاتی بدن هستند، استفاده کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای محدود این کلاس آغاز شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش مدیریت اکانت خود در سایت بلیزارد، دعوت شدن یا نشدن خود را مشاهده کنند (اشخاص دعوت شده به صورت تصادفی از بین ثبت نام کننده‌ها انتخاب شده‌اند). سپس از طریق لانچر مخصوص بازی‌های بلیزارد بر روی بتای محدود نکرومنسر کلیک کرده و آن را دانلود می‌کنید. 

همچنین در ادامه کمپانی بلیزارد جزئیات بروزرسانی 2.6.0 بازی Diablo III را منتشر کرد که از بخش‌های اضافه شده به بازی می‌توان به کلاس نکرومنسر، Challenge Rifts و حالت ادونچر اشاره کرد. از دیگر بخش‌های اضافه شده به این بروزرسانی می‌توان به دانجن‌ها و محیط‌های جدید در دنیای Diablo III اشاره کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده