نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی InnerSpace به همراه تایید نسخه کنسولی مشخص شد

امروز بازی InnerSpace برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد و تاریخ انتشار بازی نیز مشخص شد.

امروز استودیو مستقل پولی نایت گیمز (PolyKnight Games) بازی اکتشافی با محوریت پرواز خود به نام InnerSpace را معرفی کرد. عرضه این بازی که قبلا برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) تایید شده بود، امروز برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت نیز تایید شده و سازندگان اعلام کردند بازی در تابستان آتی منتشر خواهد شد.

بازی InnerSpace ابتدا از طریق کمپین کیک استارتر آغاز به کار کرده و با موفقیت در آن، مراحل ساختش رسما آغاز شد. جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی هم به لطف بروزرسانی صفحه کیک استارتر بازی اعلام شد و همچنین گفته شد که کمپانی Aspyr Media وظیفه انتشار بازی را برعهده گرفته است.

خوب است بدانید که کمپانی Aspyr یکی از بهترین و بزرگترین ناشران بازی‌های پلتفرم مک در جهان بوده و اخیرا هم روی توسعه چندین بازی مستقل شروع به کار کرده است. طبق گفته استودیو پولی نایت، با توجه به تخصص Aspyr و اینکه چگونه این کمپانی برای بازی‌های خود مناسب و کاربردی است، به نظر می‌رسد این همکاری نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

به لطف پشتیبانی Aspyr، بازی InnerSpace هم اکنون دو برابر بزرگ‌تر از ایده اولیه خود بوده و گفته شده محیط آن حدودا دو برابر بزرگتر شده و به جهان‌ها و مکانیزم‌های جدیدی مجهز شده است. همچنین مبارزه با نیمه خدایان نیز به بازی افزوده شده است. طبق گفته استودیو پولی نایت، محصول نهایی یک تجربه قدرتمند و کامل خواهد بود.

در ادامه به مرور ویژگی‌های این بازی می‌پردازیم:

تا آن‌جایی که به خاطر دارند، مردم Inverse به آسمان می‌نگریستند، به در قفل شده باستانی کنجکاوانه فکر می‌کردند: چه چیزی فراتر از آنجاست؟ برای قرن‌ها آن‌ها آنجا زندگی کردند، خانه‌های خود را در کنار خرابه‌های مرموز کسانی که پیش از آن‌ها وجود داشتند، ساخته و در میان این راز و عظمت، مردم تنها از یک چیز مطمئن بودند: در زمان‌های قدیم خدایان اینجا زندگی می‌کردند.

حال، پس از مدت‌ها، باستان شناسی از Inverse در باستانی را باز کرده است. به عنوان یک نقشه‌کش، هدف شما این است که در آسمان‌های دست نخورده اوج بگیرید، در اقیانوس‌های گمشده شیرجه بزنید و نقشه ناشناخته‌ها را بکشید. در جهانی با فیزیک معکوس، آثار مربوط به گذشته را کشف کنید و به تاریخ واقعی Inverse و چیزی که برای مردم، خدایان و آینده‌اش دارد، پی ببرید.

InnerSpace یک بازی اکتشافی با محوریت پرواز بوده و اولین بازی استودیو پولی نایت گیمز محسوب می‌شود. این بازی که از روایات شخصیت محور بازی‌های Journey، Proteus و Grow Home الهام گرفته است، کار خود را به عنوان یک پروژه در میان دوستان یک کالج آغاز کرد و به موفقیتی در کمپین کیک استارتر تکامل یافت. تابستان آتی، پولی نایت مفتخر است ورود شما و تمامی حامیان خود را به Inverse خوش آمد گوید.

ویژگی ها:

  • جهان Inverse را کشف کنید: بازی InnerSpace در رابطه با کاوش و لحظات شخصیت محور کوچک و بزرگ است. وقت بگذارید، به آسمان‌ها اوج بگیرید و در اقیانوس‌ها شیرجه بزنید تا رازهای Inverse خود را نمایان کنند.
  • آثار باستانی: در میان خرابه‌ها آثار بسیار باارزشی پراکنده شده‌اند که اطلاعات کلیدی در رابطه با تمدنی که قبلا وجود داشته را به همراه ارتقاهای فنی برای گلایدر شما، فاش می‌کنند.
  • هنر پرواز: بازی InnerSpace به سبک هنری بی‌دوام و موسیقی الکترونیکی تسکین دهنده مجهز بوده که موجب ارایه تجربه پروازی جذاب می‌شود.

در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده