نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹

حالت Skirmish بازی Star Wars Battlefront دیگر بروز نمی‌شود

سازنده‌ی Star Wars Battlefront به‌دلیل تمرکزش روی نسخه‌ی بعدی این بازی دیگر حالت Skirmish آن را آپدیت نمی‌کند.

با توجه به اخبار بازی، استودیو دایس (EA Dice)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Star Wars Battlefront، آرام‌آرام دارد از این ساخته‌اش فاصله می‌گیرد و به‌طور جدی‌تر روی نسخه‌ی دوم آن متمرکز می‌شود. اکنون الکترونیک آرتز، ناشر استار وارز بتلفرانت، پستی را در وب‌سایت‌اش قرار داده که بنا به آن، حالت Skirmish این بازی دیگر محتویات جدیدی دریافت نمی‌کند.

بخش Skirmish طی فصل تابستان به Star Wars Battlefront اضافه شد؛ با این هدف که به بازیکنان امکان دهد تا حالت‌های Walker Assault و Fighter Squadron را به‌طور آفلاین و با تکیه بر هوش مصنوعی، به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌شان، تجربه کنند. پیش‌تر این حالت‌ها را تنها می‌شد به‌شکل آنلاین بازی کرد.

درواقع حالت Skirmish پاسخی به آن دسته از مخاطبان بود که از گنجانده نشدن بخش داستانی و تک‌نفره در بتلفرانت گله داشتند. بازی تقریباً از همان ابتدای انتشارش به این دلیل مورد انتقاد قرار گرفت و پاتریک سودرلاند، معاون اجرایی استودیوهای الکترونیک آرتز، بعدها گفت که بخش تک‌نفره در راستای هماهنگ شدن انتشار بازی با اکران فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) از دستور کار خارج شده است. اکنون توقف بروزرسانی Skirmish به‌معنای آن است که هوش مصنوعی قرار نیست در نقشه‌ها و حالت‌های دیگر Star Wars Battlefront به این شکل به کار گرفته شود.

استودیو دایس ضمن یادآوری کردن اینکه گیم‌پلی بتلفرانت در ماه ژانویه (دی-بهمن‌ماه) بروزرسانی شده، نوشته است:

گرچه محتویات دیگری برای Skirmish در نظر گرفته نشده؛ اما دایس کارش را با استار وارز تمام نکرده است. تیم [توسعه‌دهنده‌ی بتلفرانت] تمرکزش را به ساختن بازی بزرگ بعدی [از سری] جنگ ستارگان معطوف کرده است؛ [این پروژه‌ای است] که با همکاری سه استودیوی مطرح دنیا، یعنی دایس، کرایتریون گیمز (Criterion Games) و موتیو (Motive Studios)، پیش می‌رود.

آخرین بسته‌ی الحاقی بتلفرانت Rogue One: Scarif نام داشت که در آذرماه، به‌همراه یک محتوای واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن VR، منتشر شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده