نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

کمپین کیک استارتر بازی Apocalypse Now لغو شد

کمپین کیک استارتر بازی Apocalypse Now لغو شده و این بازی بودجه ساخت خود را به روش دیگری کسب خواهد کرد.

Apocalypse Now فیلمی محصول سال ۱۹۷۹ و ساخته شده توسط فرانسیس فورد کاپولا است که محوریت اصلی آن جنگ ویتنام است. چندی پیش تایید شد که بازی‌ای با همین نام و با حضور شخص فورد کاپولا در تیم توسعه ساخته خواهد شد و این بازی برای کسب بودجه، کمپین کیک استارتر خود را آغاز کرد. با این حال تیم سازنده بازی در اخبار بازی جدید اعلام کرد که کمپین کیک استارتر بازی لغو شده و این اثر از این پس بودجه موردنیاز خود را از طریق پلتفرم اختصاصی‌اش کسب خواهد کرد.

سازندگان بازی اعلام کردند که پلتفرم جدید، به آن‌ها اجازه خواهد داد تا ارتباط نزدیک‌تری با طرفداران بازی داشته باشند:

پلتفرم جدید به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم ارتباط نزدیک‌تری با طرفداران‌مان داشته باشیم و علاوه بر کسب بودجه راحت‌تر، بتوانیم به تعهدات‌مان در قبال بودجه کسب شده و به اشتراک‌گذاری اطلاعات با طرفداران پایبند بمانیم.

بازی Apocalypse Now قصد داشت از طریق کیک استارتر مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کسب کند که تا پیش از لغو شدن کمپین، موفق به جمع‌آوری ۱۷۳ هزار و ۶۰۰ دلار شده بود. پلتفرم جدید کسب بودجه بازی، برای ۴۵۹ روز دیگر فعال خواهد بود و تا لحظه نگارش این مطلب، ۷۱ نفر از بازی حمایت کرده و مبلغ ۳۱ هزار دلار جمع‌آوری شده است.

مارکلند، کارگردان بازی، اعلام کرده که هدف آن‌ها خلق تجربه‌ای مانند Fallout: New Vegas در محیط ویتنام است. همچنین سایت بازی به طور متناوب آپدیت خواهد شد تا اطلاعات بیش‌تری از مراحل ساخت بازی در اختیار طرفداران قرار دهد. افرادی که از بازی حمایت می‌کنند، به کاربر ویژه سایت تبدیل می‌شوند و قادر خواهند بود با سازندگان بازی به طور مستقیم ارتباط داشته باشند.

در صورتی که حداقل ۲۵ دلار برای ساخته شدن بازی پرداخت کنید، می‌توانید در زمان عرضه آن (که فعلا برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده) یک نسخه رایگان از بازی را دریافت کنید. در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید:

بازی Apocalypse Now

بازی Apocalypse Now


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده