// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Kickerinho

بازی موبایل Kickerinho با افزودن شاخ و برگ فراوان به یک حرکت ساده ورزشی، به اثری سرگرم‌کننده و قابل‌توجه تبدیل شده است.

به جرات می‌توانم بگویم به قدری ورزش‌های متفاوت و متنوع در جهان وجود دارد که می‌توان با اقتباس از آن‌ها هزاران هزار بازی مختلف ساخت که هر کدام از آن‌ها همانند اثر انگشت کاملا از دیگری متمایز باشد. با این وجود، فقط کافی است ورزش‌های محبوبی مثل فوتبال و بسکتبال را در دنیای بازی‌های ویدیویی، به‌ويژه بازی‌های موبایلی، جستجو کنید تا با انبوهی از آثار جذاب و متنوع روبرو شوید. بازی اندروید و آیفون Kickerinho نیز یکی از این چند صد بازی موبایلی است که تنها روی بخش کوچکی از فوتبال متمرکز شده است و آن چیزی نیست جز روپایی زدن.

در بازی Kickerinho شما فقط یک وظیفه دارید و آن‌هم روپایی زدن است. باید تا جایی که می‌توانید به‌صورت متوالی روپایی بزنید و دائما رکورد خود را افزایش دهید. با این تفاسیر شاید فکر کنید که بازی روندی تکراری و ملال‌آور خواهد داشت، اما با تجربه Kickerinho قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد. شما با توجه به امتیازاتی که به‌دست می‌آورید سطح خود را در بازی افزایش می‌دهید و با هر بار افزایش سطح، سبک و مدل جدیدی از روپایی به مجموعه شما اضافه می‌شود. مثلا در ابتدا فقط به‌صورت عادی و با پا می‌توانید روپایی بزنید، اما با پیشرفت در بازی، روپایی با زانو، به‌صورت نشسته و چند ده روش دیگر نیز اضافه می‌شود که در مجموع تعداد آن‌ها به ۳۲ مورد می‌رسد.

Kickerinho
Kickerinho
Kickerinho
گیم‌پلی بازی کاملا نیازمند سرعت‌عمل و زمان‌بندی دقیقی است که اصلی‌ترین چالش شما در طول تجربه بازی به‌شمار می‌رود

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Kickerinho شدیدا به سرعت‌عمل و زمان‌بندی شما در لمس صفحه گوشی هوشمندتان بستگی دارد. در واقع اولین مشخصه گیم‌پلی این است که شما بایستی برای روپایی زدن دقیقا به موقع صفحه را لمس کنید. در مراحل ابتدایی که روش‌های روپایی زدن کم‌تعداد هستند، سازگاری با زمان‌بندی دقیق بازی چندان سخت نیست، اما وقتی تعداد روش‌ها بیشتر می‌شود، یعنی هر لحظه ممکن است بازیکن شما شکل روپایی زدنش را تغییر دهد و شما باید کاملا به موقع نسبت به این مسئله واکنش نشان دهید. ویژگی دیگری که به سختیِ گیم‌پلی بازی می‌افزاید، تغییر جهت ضربه به توپ است. برای مثال وقتی بازیکن با پای راستش ضربه می‌زند، شما باید سمت چپ تصویر را لمس کنید و وقتی با پای چپ روپایی بزند شما نیز بایستی سمت راست تصویر را لمس کنید و سوییچ کردن بین این دو حالت می‌تواند چالش جدی شما باشد.

با اینکه بازی حالت چندنفره و PvP ندارد، اما در بخش آنلاین بازی شما می‌توانید به برخی از تیم‌های موجود ملحق شوید و با کسب امتیاز و ثبت رکوردهای بالا، رتبه تیم خود را بالا ببرید. علاوه بر این، بخش شخصی‌سازی غنی بازی نیز انگیزه مضاعفی برای ادامه آن و ثبت رکوردهای بیشتر به شما می‌دهد. از کفش‌ها گرفته تا مدل موی بازیکن و بک‌گراند بازی همگی قابل شخصی‌سازی هستند و برای هر کدام گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. همچنین بازی تعداد زیادی کوئست‌های متنوع نیز فراهم کرده است که جوایز قابل‌توجهی به همراه دارند.

Kickerinho
Kickerinho
Kickerinho

اثر استودیو Orbital Knight از نظر گرافیکی نیز بسیار موفق ظاهر شده است و بازی با رنگ‌های زنده و بک‌گراندهای جالب و پویای خود، به خوبی گیمرها را به خود جذب می‌کند. برای تجربه بازی موبایل Kickerinho می‌توانید با توجه به سیستم‌عامل اسمارت‌فون خود، از طریق لینک‌های زیر به فایل نصبی بازی دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kickerinho


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده