نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

معرفی شخصیت Atom در تریلر جدید بازی Injustice 2

استودیو ندررلم اخیرا تریلری از بازی Injustice 2 منتشر کرده که روی شخصیت اتم تمرکز دارد.

امروز، استودیو ندررلم و کمپانی برادران وارنر ، یک ویدیو از گیم‌پلی بازی Injustice 2 منتشر کرده‌اند که این ویدیو روی شخصیت Atom، اولین شخصیت از بسته الحاقی Fighter Pack 3 تمرکز دارد. شخصیت Atom در ماه اکتبر برای بازی Injustice 2 معرفی شد. همچنین، Fighter Pack 3 در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شد که شخصیت‌های Enchantress و لاک پشت‌های نینجا را هم در خود جای داده است.

همان‌طور که در این ویدیو هم مشاهده خواهید کرد، شخصیت Atom در بازی، در واقع رایان چوی است نه رای پالمر و به نظر می‌رسد یکی از منحصر به فردترین شخصیت‌های است که در سال‌های اخیر به بازی‌های مبارزه‌ای راه یافته است. از قابلیت‌های شخصیت Atom کوچک شدن در حین مبارزات است و با استفاده از این توانایی فرصت‌های بسیار جالبی را برای اجرای حمله و دفاع و حرکات متفاوت به‌دست می‌آورد. در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که Atom به اندازه‌ای کوچک می‌شود که می‌تواند ضربات متعددی به حریفان وارد کند و همچنین این تغییر اندازه باعث می‌شود آسیب رساندن به Atom بسیار سخت شود. اگر بازیکن‌ها قصد انتخاب شخصیت Atom را دارند در وهله‌ی اول باید تلاش کنند تا حرکات و قابلیت‌های این شخصیت را یاد بگیرند.

زمانی که Atom در اندازه عادی است، می‌تواند از انواع ابزار‌ها (گجت‌ها) علمی پیشرفته و مواد شیمیایی استفاده کند. دارندگان نسخه Ultimate Edition می‌توانند در ۱۲ دسامبر (۲۳ آذر) شخصیت Atom را انتخاب و استفاده کنند. بازی مبارزه‌ای Injustice 2 هم اکنون برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و پی‌ سی منتشر شده و در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید تریلری از شخصیت Atom را در زیر مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده