نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

شخصیت اتم به جمع مبارزان بازی Injustice 2 اضافه می‌شود

کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم از شخصیت جدیدی برای بازی Injustice 2 خبر دادند که به صورت یک بسته الحاقی به بازی راه خواهد یافت.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ندررلم و کمپانی برادران وارنر شخصیت قابل بازی جدیدی را برای بازی Injustice 2 معرفی کردند که به صورت یک بسته‌ی الحاقی به جمع مبارزان بازی اضافه خواهد شد.

این شخصیت جدید اتم (Atom) نام دارد که تا این لحظه تاریخ مشخصی برای راهیابی آن به بازی اعلام نشده است و بر اساس اعلام استودیو ندررلم به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که کاربران شاهد حضور رایان چوی در قالب شخصیت اتم خواهند بود و این شخصیت، ری پالمر نخواهد بود.

شخصیت اتم در حین مبارزات می‌تواند اندازه‌ی خود را تغییر دهد و با کوچک و بزرگ کردن خود دشمنان را از پای درآورد. همچنین از دیگر توانایی‌های اتم می‌توان به کنترل وزن وی اشاره کرد. نحوه‌ی مبارزه و حرکات این شخصیت را می‌توان در تریلر زیر مشاهده کرد.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی مبارزه‌ای Injustice 2 مدتی پیش برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این اثر یکی از بهترین‌ بازی‌های مبارزه‌ای اخیر است که در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده