// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

باگ بازی Marvel vs. Capcom: Infinite فایل های ذخیره آن را تهدید می‌کند

کمپانی کپکام با انتشار پستی در وبلاگ خود از باگی جدی و خطرناک در نسخه ایکس باکس وان بازی Marvel vs. Capcom: Infinite خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی،‌ کمپانی کپکام اعلام کرد که به تازگی به‌وجود «باگی خطرناک و جدی» در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite پی برده است که باعث می‌شود اطلاعات ذخیره بازیکنان حذف شود. کپکام در وبلاگ خود با اشاره به نسخه ایکس باکس وان این بازی گفت که احتمال دارد که کاربران این کنسول با این مشکل روبه‌رو شوند.

ایراد یاد شده بسیار جدی است و گرچه این مشکل به طور گسترده نبوده و تنها بخش کمی از بازیکنان را در بر گرفته است، اما باز با این حال می‌تواند برای کاربران این بازی ناخوش‌آیند باشد. اما خوشبختانه کپکام برای گریز از این ایراد راه حلی را در اختیار کاربران قرار داده است.

کپکام در این باره نوشت:

این مشکل تنها در صورتی رخ می‌دهد که شما بازی را آپدیت کرده باشید و فایل ذخیره خود را از آپدیت پیشین نگه داشته باشید و در عین حال بازی را از روی کنسول خود حذف کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که بازی را به واسطه دیسک نصب کنید و ادامه بازی خود را بدون اینکه بازی را آپدیت کنید، با استفاده از فایل‌های ذخیره خود اجرا کنید. در این حین کنسول فایل‌های ذخیره شما را شناسایی نمی‌کند و از شما می‌خواهد که فایل ذخیره جدیدی را تشکیل دهید که در این صورت احتمال دارد که فایل‌های جدید جایگزین اطلاعات ذخیره قبلی شما شود.

برای رفع این ایراد شما باید گزینه Do not create new save data را انتخاب کنید؛ در غیر این صورت تمامی فایل‌های ذخیره پییشین شما حذف می‌شود. همچنین سازندگان پیشنهاد می‌کنند که اگر کاربران با این مشکل مواجه شدند از بازی خارج شوند و برای آپدیت بازی اقدام کنند.

در ادامه کپکام افزود:

با آپدیت مجدد بازی شما می‌توانید به‌راحتی به فایل‌های ذخیره پیشین خود دست پیدا کنید. دوباره تاکید می‌شود، شما در صورتی فایل‌های ذخیره خود را از دست می‌دهید که «فایل ذخیره جدیدی را ایجاد کنید» که در این حین فایل‌های جدید جایگزین اطلاعات قبلی شما می‌شود.

در انتها سازندگان اعلام کردند که در حال حاضر آپدیتی برای این ایراد در نظر گرفته نشده است، اما اگر مراحل یاد شده به‌درستی پشت سر گذاشته شود کاربران می‌توانند از بروز این مشکل جلوگیری کنند.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده