نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Faraway 2: Jungle Escape

Faraway 2: Jungle Escape یک بازی اندروید و آیفون در سبک پازل است که طرفداران این سبک، قطعا از تجربه آن لذت خواهند برد. با معرفی بازی همراه باشید.

اگر از جمله طرفداران سری بازی‌های پازل باشید، قطعا آثار زیادی را در زیرسبک فرار از اتاق تجربه کرده‌اید. در این دسته از بازی‌ها، هدف گیمر حل کردن پازل‌های موجود در یک اتاق یا منطقه و رسیدن به درب خروج است که وی را به محیطی دیگر با پازل‌های جدید می‌برد. یکی از بازی‌های موفق این سبک روی موبایل، Faraway بود که با استقبال خیلی خوبی هم رو‌به‌رو شد و حال نسخه دوم این بازی با نام کامل Faraway 2: Jungle Escape منتشر شده که حس و حالی مشابه قسمت قبل داشته و پازل‌های چالش‌برانگیز و جالبی در آن انتظار گیمر‌ها را می‌کشند.

با اینکه بازی اندروید و آیفون Faraway 2: Jungle Escape یک بازی پازل است، اما داستان جالبی هم برای روایت دارد. داستان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی بازی به دنبال پیدا کردن پدر خودش است و در این راه پس از پشت سر گذاشتن مسیری، به یک قاره جدید می‌رسد که سراسر آن محیطی جنگلی و سرسبز است. حال کاراکتر بازی باید با حل کردن پازل‌های مختلف در طی ۱۸ مرحله بازی، به سرانجام مسیر رسیده و اطلاعاتی از پدرش به‌دست بیاورد. همچنین در مراحل بازی شاهد یک سری یادداشت‌ها هستیم که توسط پدر شخصیت اصلی در محیط قرار گرفته‌اند و با خواندن آن‌ها، می‌توانید به جزییات داستان بازی پی ببرید.

بازی از نظر بصری شباهت زیادی به بازی The Witness دارد

اما قطعا مهم‌ترین بخش بازی Faraway 2: Jungle Escape، پازل‌های آن هستند. در هر یک از محیط‌های این بازی، پازل‌های جالبی دیده می‌شوند که طراحی خلاقانه‌ای هم دارند و مخصوصا در مراحل بالاتر، می‌توانند ذهن شما را به چالش بکشند. پازل‌های بازی در انواع و اقسام مختلفی دیده می‌شوند؛ از پازل‌هایی که در آن‌ها باید آیتم خاصی را پیدا کرده و در جای مخصوص جای‌گذاری کنید گرفته تا پازل‌هایی که در آن‌ها باید با فشار دادن کلید‌ها، الگوی خاصی را در یک صفحه به‌وجود بیاورید. در مجموع شاهد پازل‌های جالبی در بازی هستیم و طراحی این بخش از بازی به شکلی است که همواره جذاب باقی مانده و تکراری نمی‌شود.

با اینکه بازی Faraway 2: Jungle Escape به صورت رایگان روی فروشگاه‌ها منتشر شده و قابل دریافت است، اما در واقع با دانلود نسخه رایگان بازی، به ۹ مرحله اول آن دسترسی خواهید داشت و در صورتی که بخواهید ۹ مرحله بعدی را بازی کنید و از سرانجام بازی مطلع شوید، باید نسخه پولی بازی را خریداری کنید. این مساله شاید تنها موردی باشد که در رابطه با Faraway 2: Jungle Escape تو ذوق می‌زند ولی خب رایگان بودن نصف بازی حداقل این شانس را به کاربر می‌دهد که پیش از خرید بازی، شانس تجربه آن را داشته باشد.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

Faraway 2: Jungle Escape همچنین مانند نسخه قبلی این سری، از نظر بصری و هنری واقعا زیبا است. پس از تجربه بازی، اولین اثری که به ذهن‌تان خواهد آمد بازی The Witness است و Faraway 2: Jungle Escape از نظر گرافیکی و هنری شباهت خیلی زیادی به ساخته جاناتان بلو دارد. همچنین در جریان بازی موسیقی زیبایی نیز به گوش می‌رسد که زیبایی هنری بازی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

در مجموع اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید و دنبال اثری می‌گردید که بتواند مدت نسبتا طولانی روی موبایل سرگرم‌تان کند، Faraway 2: Jungle Escape بازی‌ای است که نباید تجربه آن را از دست بدهید.

دانلود بازی Faraway 2: Jungle Escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده