نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Black Panther منتشر شد

کمپانی مارول استودیو اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از فیلم Black Panther منتشر کرده است که در آن شاهد وقایع جدیدی از این فیلم هستیم.

حدود دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول در حال گسترش تبلیغات این فیلم است. این کمپانی اخیرا تریلر بین المللی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده بود. حال کمتر از دو هفته مانده به شروع کریسمس، مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار زمستان سال ۲۰۱۸ است. در این ویدیو، شخصیت تی‌چالا ملقب به پلنگ سیاه، می‌گوید که آن‌ها مدت زیادی است که در قالب پلنگ سیاه در حال محافظت از کشور واکاندا بوده‌اند و حال اکنون این وظیفه او است که از کشورش در برابر دشمنان داخلی و خارجی محافظت کند. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اواخر ماه مهر امسال، مارول دومین تریلر رسمی فیلم فیلم Black Panther را منتشر کرده بود که بخش‌های زیادی از تصاویر این تبلیغ تلویزیونی با دومین تریلر این فیلم مشترک است، اما این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی نیز است. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده