نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر هنگام عرضه بازی Okami HD منتشر شد

کمپانی کپکام تریلر هنگام عرضه بازی Okami HD را به مناسبت انتشار آن برای کنسول‌های نسل فعلی در امریکای شمالی و اروپا منتشر کرد.

امروز کمپانی کپکام بازی اکشن ماجراجویی Okami HD را رسما در مناطق امریکای شمالی و اروپا برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر کرد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی تریلر زمان عرضه آن را منتشر ساخته است که گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی و پیشرفت‌های بصری آن را نشان می‌دهد.

در بازی Okami HD کنترل آماتراسو، الهه‌ی خورشید از مذهب شینتو در دوران باستانی ژاپن به بازیکنان محول می‌شود که به صورت یک گرگ سفید دیده می‌شود. بازیکنان در این بازی در سراسر نیپون به ماجراجویی می‌پردازند و با استفاده از سلاح‌های ویژه به نجات سرزمین‌ها از نفرین شیطان هشت سر یعنی اُروچی اقدام می‌کنند.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و با وجود اینکه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت اما فروش کمتر از ۳۰۰ هزار نسخه‌ای بازی یک شکست مالی را برای کمپانی کپکام رقم زد. به طور حتم این اولین باری نیست که این بازی رنگارنگ اکشن و ماجراجویی به پلتفرم دیگری راه می‌یابد و در سال ۲۰۰۸ شاهد پورت شدن این بازی برای Nintendo Wii بودیم که کمپانی کپکام وظیفه انتشار و استودیو Ready at Dawn وظیفه‌ی توسعه آن را بر عهده داشت. پس از آن در سال ۲۰۱۲ یک نسخه بازسازی شده از این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 منتشر شد.

این بازی در طول این سال‌ها و در کلیه‌ی پلتفرم‌ها حتی به هدف فروش یک میلیون نسخه‌ای نیز دست نیافته است و کمپانی Capcom امیدوار است که نسخه‌های جدید بازی نهایتا به تحقق این هدف منجر شوند.

بازی Okami HD در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (از طریق شبکه‌ی استیم) در دسترس است و در تاریخ سی آذرماه (۲۱ دسامبر) در ژاپن منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده