// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

محتوای جدید GTA آنلاین مشخص شد

کمپانی راک‌استار طی این هفته محتوای جدیدی را برای بخش آنلاین  Grand Theft Auto V منتشر می‌کند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی GTA Online روز به روز در حال پیشرفت است و هیچ تغییری در روند صعودی آن مشاهده نمی‌شود. حال،‌ کمپانی راک‌استار در پی انتشار محتوای بیشتری برای بخش آنلاین GTA V است. این کمپانی، امروز اطلاعاتی را از آپدیت جدید بخش آنلاین Grand Theft Auto V منتشر کرد که قرار است شامل حالت، فعالیت‌ها و وسایل نقلیه‌ی جدید باشد.

حالت جدید بخش آنلاین بازی GTA V با نام Dogfight معرفی شده است. در این حال تک به تک، شما سوار یک هواپیما می‌شوید و به مبارزه‌ با فرد مقابل می‌پردازید. همزمان با این آپدیت، تا تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) می‌توانید تجربه و پول دو برابر کسب کنید. وسیله‌ی نقلیه‌ی آپدیت جدید با نام P-45 Nokota شناخته می‌شود. این وسیله‌ی نقلیه یک هواپیمای کلاسیک است که می‌توانید آن را در حالت Dogfight نیز استفاده کنید. عکس این هواپیمای جدید را در زیر مشاهده می‌کنید:

آپدیت جدید GTA Online

طی این هفته نیز آیتم‌های درون بازی مختلفی نظیر اسلحه‌ها، اتومبیل‌ها و تزئینیجات تخفیف می‌خورند. تخفیف این آیتم‌ها توسط راک‌استار حدود ۲۵ درصد اعلام شده است. همچنین راک‌استار طی این هفته مسابقات سرعتی و زمانی نیز در بازی GTA Online برگزار می‌کند. مسابقه‌ی سرعتی فقط مخصوص موتورسیکلت‌ها است و در Vinewood Downhill برگزار می‌شود. محل برگذاری مسابقه‌ی زمانی نیز بزرگ‌راه Great Ocean انتخاب شده است. با تمام کردن مسابقه‌ی‌ سرعتی به عنوان ۳ نفر اول پول درون بازی دریافت می‌کنید و بقیه‌ی افراد نیز تجربه دریافت می‌کنند. همچنین در مسابقات زمانی، با انجام هدف در زمان مشخص شده نیز پول و تجربه‌ی وعده‌ داده شده را دریافت خواهید کرد.

با توجه‌ به آمار منتشر شده توسط کمپانی Take Two، تا به حال حدود ۸۵ میلیون نسخه‌ از بازی GTA V به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده و به همین دلیل GTA V با پشت سر گذاشتن Wii Sports به پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده‌ی آمریکا تبدیل شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده