نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل My Oasis – Relaxing Sanctuary

در این مطلب به معرفی بازی موبایل My Oasis – Relaxing Sanctuary می‌پردازیم؛ بازی‌ای که در مسیر جست‌وجوی آرامش، شما را به جایی که باید می‌رساند.

برخی از بازی‌های موبایل هستند که برای هدف خاصی طراحی شده‌اند؛ برای نمونه هدف بازی My Oasis خلق کردن ذره‌ای آرامش برای کاربر است. در بیان ساده‌تر، اگر دنبال یک بازی هستید که بتوانید بعد از انجام کار‌های روزمره، بین کلاس‌های دانشگاه یا آخرشب‌ها قبل از خوابیدن آن را انجام دهید و علاوه بر سرگرم شدن، کمی هم به آرامش برسید باید بگویم My Oasis – Relaxing Sanctuary خود جنس است.

بازی My Oasis با هدف خلق فضایی آرامش بخش برای کاربران، شما را در یک جزیره در جایی خارج از زمین رها می‌کند؛ جایی که شاید خارج از زمین باشد اما هم حیات دارد و هم به مراتب از زمین قابل سکونت‌تر است. در این بازی کاربر تنها یک کار برای انجام دادن دارد و آن هم ضربه زدن به صفحه‌ی گوشی و جمع‌آوری امتیاز است. کاربر با جمع‌آوری این امتیازات می‌تواند محیط جزیره بازی را پیشرفت دهد. برای مثال با پیش بردن بازی شاهد رویش درختان و حضور حیوانات زنده خواهید بود و هرچه بیشتر امتیاز جمع کنید به پدید آوردن یک حیات وحش آرام نزدیک‌تر می‌شوید. کاربرد این امتیاز‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و در بازی چالش‌هایی وجود دارد که با شرکت در آن‌ها باید به حد به‌خصوصی از امتیاز برسید. پس از انجام این چالش‌ها موارد جدیدی مانند وسایل نقلیه به جزیره اضافه خواهند شد. از دیگر کاربرد‌های این امتیازات می‌توان به بخش گنج‌ها اشاره کرد که این بخش نیز قصد دارد تا کاربر را با چالش‌هایی مختلف روبه‌رو کند. برای نمونه، یکی از چالش‌های این بخش این است که اگر صدهزار بار به صفحه‌ی گوشی خود ضربه بزنید، یک قابلیت جدید به جزیره اضافه خواهد شد. بازی همچنین بخش‌های دیگری دارد که باید برای آن‌ها الماس‌های به‌خصوصی هزینه کنید یا اینکه با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا نگاه کردن یک تبلیغ آن‌ها را آزاد کنید. این آیتم‌ها نیز  قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های بازی که در راستای پیشرفت محیط در بازی قرار گرفته است، آیتم‌هایی است که با جلو رفتن در بازی آن‌ها را به دست خواهید آورد. برای نمونه، یکی از این آیتم‌ها یک ابر باران‌زا است که پس از فعال کردنش، شروع به چرخیدن در فضای جزیره و بارش باران می‌کند. البته کار این قابلیت فقظ همین نیست؛ بلکه با فعال کردن این قابلیت‌ روند افزایش امتیازات کاربر با سرعت رو به بالا حرکت می‌کند. تمامی این اتفاقات با موسیقی آرامش‌بخشی که به صورت مدوام در پس‌زمینه بازی در حال پخش است انجام می‌گیرد؛ ترکیبی که احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

بازی My Oasis - Relax Sancturay

صحبت از موسیقی‌ بازی شد. باید بگویم موسیقی پس‌زمینه در این بازی حرف اول را برای خلق آرامشی که می‌خواهید می‌زند. در جریان بازی موسیقی‌های مختلفی برای پخش شدن در نظر گرفته شده‌اند. تغییر موسیقی متن بازی در حین انجام آن، می‌تواند کاربر را وارد فضایی جدید در رابطه با این بازی بکند. در کنار موسیقی پس‌زمینه‌ی زیبای بازی، پس از هر بار ضربه زدن به صفحه‌ی گوشی صدای آرامی نیز پخش می‌شود؛ صدایی که با تلفیق با موسیقی متن بازی، ترکیب خوب و دلچسبی به وجود می‌آورد. علاوه بر این موارد، یک سری نت‌های موسیقی در بازی در نظر گرفته شده‌اند که باید با پیشرفت در طول بازی آن‌ها را به دست بیاورید. در بازی یک راهنمای ترکیب برای این نت‌های موسیقی در نظر گرفته شده‌ است که با ترکیب این نت‌ها می‌توانید حال و هوا و فضای بازی را دستخوش تغییرات جالبی بکنید.

همانطور که گفته شد، هدف بازی خلق یک فضای آرامش‌بخش برای کاربر است، در جریان بازی جملاتی به نمایش در می‌آیند که هدف اصلی نمایش‌ آن‌ها مواردی مانند خلق آرامش، رفع خستگی کاربر و ایجاد انگیزه برای پیشرفت است. البته این جملات پس از مدتی تکراری می‌شوند، ولی در رسیدن هدف خود، که می‌توان آن را ایجاد انگیزه نام برد، موفق ظاهر می‌شوند. بازی در زمینه گرافیک هنری نیز عملکرد خوبی دارد و به واسطه‌ی مکانیزم‌های جذابش صحنه‌های خوبی برای کاربر خلق می‌کند.

بازی My Oasis - Relax Sanctuary

بازی My Oasis – Relaxing Sanctuary ساخته استودیو Buff در رسیدن به هدفش، یعنی خلق لحظات سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش برای کاربران موفق است. این بازی با مکانیزم‌های جذاب و موسیقی متن مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌تواند به یکی از بازی‌های آرامش‌بخش موردعلاقه هر کاربری تبدیل شود. این بازی برای سیستم‌عامل‌‌های اندروید و iOS منتشر شده است و کاربران می‌توانند هم‌اکنون بازی را به صورت رایگان از طریق پلی استور و اپ استور دریافت کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Oasis – Relaxing Sanctuary


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده