نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Level 24

در بازی موبایل Level 24 با حل کردن پازل‌ها به سبک تطابق کاشی، شاهد پیشرفت جوامع بشری باشید. با معرفی این اثر سرگرم کننده همراه زومجی باشید.

بازی آیفون و بازی آیپد Level 24، ساخته‌ی استودیو سوپر مد گیمز (Super Mad Games) یک اثر سرگرم‌کننده به سبک پازل‌های جورچین ۳ تایی یا Tile-Matching است که با پیشروی در طی روند بازی، شاهد پیشرفت جوامع بشری از ژنده‌پوش تا غنی خواهید بود. اگر با ساخته‌های نظیر بازی Topsoil و بازی Candy Crush Saga ارتباط برقرار کرده باشید، بدون شک تجربه ارائه‌شده در بازی موبایل Level 24 برای شما اوقات فوق‌العاده مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را رقم خواهد زد. 

به‌نظر من در مواقع استرس و فشار مسائل مربوط به اتفاقات روزانه، ریلکس کردن با انجام یک بازی پازل در کنار یک فنجان چای یا قهوه می‌تواند برای شما معجزه کند. حداقل برای من که اینطور است! من عاشق تجارب متفاوت ارائه‌شده در ژانر باز‌ی‌های پازل در حالت‌های مختلف هستم و به‌نظرم یک بازی پازل خوش‌ساخت علاوه‌بر اینکه می‌تواند ذهن و فکر شما را به چالش بکشد و سرگرم کند، توانایی ارائه اوقات بسیار آرامش‌بخشی را نیز خواهد داشت. با گشت و گذار در فروشگاه اپ‌استور من همیشه دنبال تجربه‌هایی از این دست در سبک پازل هستم و زمانی که چشمم برای اولین بار به بازی Level 24 افتاد، ناخوداگاه به‌شدت جذب آن شدم و خوشبختانه این اثر یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌ها در ژانر بازی‌های پازل را برای من به ارمغان آورد.

Level 24 با استفاده از مکانیزم‌های آشنا در ساخته‌های پازل Tile-Matching و مضمون منحصربه‌فرد خود، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین گزینه‌های موجود در میان بازی‌های موبایل است

در بخش گیم‌پلی، بازی موبایل Level 24 تنها شامل یک حالت می‌شود و راستش را بخواهید این حالت تمام چیزی است که جهت کسب بهترین تجربه‌‌ی ممکن از یک بازی پازل ساده مانند Level 24، به آن نیاز خواهید داشت. هدف اصلی شما در طول مراحل، لمس و تطابق بلوک‌های مشخص روی صفحه برای رسیدن به سطح نهایی یا همان نام بازی، لِوِل ۲۴ است که به‌نوعی نمایانگر نهایت پیشرفت بشریت در کسب یک زندگی مدرنیته و بقا روی سیارات دیگر در فضا خواهد بود. چالش‌های ارائه‌شده در سطوح مختلف مراحل بازی Level 24 سخت‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید و بازی نیز تماما در مورد سفر هیجان‌انگیز و پیشرفت بشریت خواهد بود. بازی پازل Level 24 یک اثر مبتنی بر کسب حداکثر امتیاز ممکن است و قهرمان‌هایی که طی روند پیشروی آزاد خواهید کرد، جوایز بسیار خوبی را به شما اعطا می‌کنند؛ پس نهایت تلاش خود را برای به‌دست آوردن تمامی آنها به‌کار ببندید. 

متن جايگزين
 متن جايگزين
 متن جايگزين

بخش کنترل در بازی Level 24 کاملا ساده و بصری است. هر مرحله شامل یک بورد می‌شود که از بخش‌های کاشی-شکل متفاوتی تشکیل شده است. نشان شماره قرار گرفته روی گوشه‌ی هر بلوک، نمایانگر لِوِل یا سطح آن در دسته‌ی مورد نظر خواهد بود. هدف بازیکن لمس گروه‌های کاشی-شکلی که حداقل دو مربع درون آنها وجود دارد برای تبدیل آنها به یک بلوک واحد و ارتقا به لِوِل بالاتر خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردم، مقصد کلی در نهایت رسیدن به یک بلوک با سطح ۲۴ است، اما این پروسه خیلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر کنید زمان‌بر و چالش‌برانگیز خواهد بود. در طول این راه اگر شما نتوانید هیچ‌کدام از بلوک‌های بازی را با هم تطابق دهید در نهایت با شکست روبه رو خواهید شد و برآورد امتیازات شما به علاوه‌ی هیروهایی (قهرمانانی) که در طی پیشروی به‌دست آورده‌اید محاسبه می‌شود.

در حالی که هسته اصلی مکانیزم‌های بازی ساده به‌نظر می‌رسد، اما برنامه‌ریزی‌های متعددی در Level 24 وجود دارند و شما باید با انتخاب بهترین گزینه‌های استراتژیک، دسته‌های مناسب را برای کسب بهترین نتیجه از تطابق بلوک‌ها با یکدیگر ترکیب کنید. بازی همچنین از منابع محدودی برای دور زدن شکست‌های بازیکن نیز استفاده می‌کند، به‌عنوان مثال اگر در طول یکی از مراحل با مشکل مواجه شدید یا اصطلاحا گیر کردید، می‌توانید از طریق گزینه‌‌های به‌خصوص یک حرکت به عقب بازگردید، یکی از بلوک‌ها را منفجر کنید و از این دست موارد. در حالی که شما قابلیت‌های متعدد و متفاوتی از این دست را در طول پیشروی موفقیت‌آمیز در مراحل به‌دست خواهید آورد، برخی از قهرمانانی که آزاد خواهید کرد آیتم‌های جایزه‌ای بسیار کارآمدی را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد. قهرمانان بازی از «گاندی» به «کنفوسیوس» و از «مرلین مونرو» تا «استیو جابز» را شامل خواهند شد. هرکدام از شخصیت‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فردی خواهند داشت که نحوه‌ی پیشروی شما در بازی را مستقیما تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. برای آنلاک کردن هرکدام از آنها نیز باید اچیومنت‌های به‌خصوص (دستاورد) را کسب کنید. پیش از شروع هر مرحله نیز می‌توانید ۳ قهرمان دلخواه از میان فهرست به‌دست آورده‌شده را برای انجام مراحل تجهیز کنید.

برای کسانی که اهل چالش‌های رقابتی هستند، بازی Level 24 شامل تورنمنت‌های روزانه نیز می‌شود که از طریق آنها می‌توانید با دیگر بازیکن‌ها از سراسر دنیا برای کسب بهترین امتیاز ممکن، رقابت کنید. بدین منظور استفاده از هیروهای مناسب و همچنین تصمیم‌گیری در زمان‌بندی بجا، حرف اول را می‌زند. روی هم رفته بخش گیم‌پلی در بازی Level 24 با استفاده از مکانیزم‌های آشنا در ساخته‌های پازل Tile-Matching و مضمون منحصربه‌فرد خود، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین گزینه‌های موجود در میان بازی‌های موبایل است.

Level 24 یک پکیج استثنائی در زمینه طراحی ویژگی‌های بصری و صداگذاری برای  یک بازی پازل موبایلی است

در زمینه‌ی بصری نیز، Level 24 از طراحی منحصربه‌فرد Low Poly و همچنین استایل سل-شید (Cel shade) بهره می‌برد. در حالی که بازی هدف خود را برای خلق یک اثر کاملا دوبعدی قرار داده است، اما برخی جزئیات در طراحی بلوک‌ها احساس سه‌بعدی و برجسته را کاملا القا خواهند کرد. از آنجایی که Level 24 در مورد نمایش پیشرفت و ترقی تمدن انسان‌ها است بلوک‌های موجود در هر بورد نمایانگر بخش‌های متفاوت و شاخص کره‌ی زمین هستند که با ترکیب هرکدام شاهد پیشرفت آنها خواهید بود. طیف رنگ‌های استفاده‌شده در خلق جلوه‌های بصری بازی Level 24 در یک کلام فوق‌العاده است و بازی همچنین از افکت ذرات بسیار خوبی نیز در مواقع به‌خصوص استفاده می‌کند. انیمیشن‌ها و ترکیب بلوک‌ها نیز به زیبایی تمام و بدون هیچ‌گونه تاخیر یا لگی صورت می‌پذیرد. در کنار موارد اشاره‌شده، استفاده از موسیقی متن و افکت‌های صوتی عالی نیز نقش بسزائی را در ارائه‌ی تجربه‌ای آرامش‌بخش از این بازی پازل ایفا کرده است. روی هم رفته Level 24 یک پکیج استثنائی در زمینه ویژگی‌های بصری و صداگذاری برای طراحی یک اثر پازل است!

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

در نهایت، بازی موبایل Level 24 یک تجربه فوق‌العاده سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش در ژانر بازی‌های پازل را به ارمغان می‌آورد که بدون در نظر گرفتن درجه‌ی سنی برای تمامی اقشار علاقه‌مند بسیار دلنشین خواهد بود. استفاده از جلوه‌های گرافیکی و موسیقیایی جذاب در کنار بهره‌گیری از یک گیم‌پلی چالشی به سبک Tile-Matching می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. می‌توانید برای تهیه و تجربه‌ی بازی Level 24 روی تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS خود از طریق فروشگاه اپ استور اقدام کنید.

دانلود بازی آيفون و آیپد Level 24


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده