نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Topsoil

Topsoil، یک بازی موبایل خلاقانه در سبک پازل است که اگر چه ایده‌ی بسیار ساده‌ای دارد، اما به راحتی شما را مجذوب خودش خواهد کرد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های پازل همواره از جایگاه ویژه‌ای در نزد طرفداران بازی‌های موبایل، برخوردار بوده‌اند. عامل موفقیت چنین بازی‌هایی، به کار گیریِ ابتکار و استفاده از ایده‌های ناب برای سرگرم کردن بازیکن در کنار واداشتن او به فکر کردن و اندیشیدن برای حل پازل است. بازی اندروید و آیفون Topsoil، یکی از همین بازی‌ها است که با به کارگیری یک ایده‌ی ساده اما در عین حال درگیر کننده می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

هدف در بازی Topsoil روشن است؛ در بالای صفحه‌ی بازی سه گیاه مشاهده می‌کنید که با لمس کردن خانه‌های رنگی‌ای که در پایین قرار گرفته‌اند، می‌توانید آن‌ها را در این خانه‌ها بکارید. پس از کاشت هر سه گیاه، در هر نوبت می‌توانید از یک بیلچه‌ی باغبانی استفاده کنید تا به وسیله‌ی آن، گروهی از گیاهان هم دسته را که در کنار هم قرار گرفته‌اند، درو کنید. هر چه که گروه گیاهان درو شده در هر نوبت بزرگ‌تر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

باغچه‌ای که می‌بایست در آن به کاشت گیاهان بپردازید، دارای خانه‌هایی است که با رنگ‌های سبز، زرد و آبی مشخص شده‌اند. در هر نوبتِ استفاده از بیلچه می‌بایست آن گروه از گیاهانی را برداشت کنید که علاوه بر این که هم شکل هستند، در خانه‌های هم رنگ نیز قرار گرفته باشند. در پایین هر خانه، نواری رنگی وجود دارد که رنگ بعدی آن خانه را پس از برداشت گیاهان نشان می‌دهد. برای کسب امتیاز بیش‌تر در این بازی، می‌بایست سعی کنید تا جایی که می‌توانید خانه‌های بیشتری را به یک رنگ درآورید تا احتمال این که گیاهانِ با رنگ‌های متفاوت در کنار یکدیگر قرار گیرند، کاهش یابد. در صورتی که تمامی خانه‌های موجود در باغچه‌ پر شده باشند و نوبت به استفاده از بیلچه نرسیده باشد، شکست خواهید خورد و قادر به ارتقا دادن رکورد امتیازی خود نخواهید بود.

بازی Topsoil با به کارگیری یک ایده‌ی ساده اما در عین حال درگیر کننده می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند

علاوه بر گیاهان معمولی که با یک بار لمس کردن خاک، می‌توانید آن‌ها را بکارید، یک سری گیاهان دیگری نیز وجود دارند که رشد کردن‌شان نیاز به زمان دارد؛ مثلا درخت کاج یکی از همین گیاهان است که می‌بایست قبل از رشد کامل آن، سه بار از بیلچه برای برداشت کردن دیگر گیاهان استفاده کنید تا در این فاصله‌ی زمانی، این درخت به طور کامل رشد کند و قابلِ برداشت کردن، شود. با در نظر گرفتن این نکته و توجه کردن به رنگ‌هایی که برای کاشتن هر گیاه آن را انتخاب می‌کنید، قادر خواهید بود تا استراتژی‌های متفاوتی را برای کسب امتیازات بیشتر اتخاذ کنید. در ابتدا که بازی را آغاز می‌کنید ممکن است کمی مکانیزم امتیاز گیری و توجه همزمان به رنگ خاک و شکل گیاه، برای‌تان دشوار به نظر برسد اما با کمی تمرین کردن متوجه می‌شوید که آن قدر هم که فکر می‌کردید با بازی دشواری طرف نیستید!

از آن‌ جا که بازی Topsoil به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است، پس از بازی کردن تعداد دفعات معینی در طول روز، می‌بایست با مشاهده‌ی یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای، سه بار امکان بازی کردن به صورت رایگان را دریافت کنید یا با پرداخت درون برنامه‌ای به طور کامل بازی را خریداری کنید و بدون محدودیت به بازی کردن بپردازید. بازی Topsoil از آن دسته بازی‌های فکری و رکوردی است که با دارا بودن انواع و اقسام المان‌های اعتیادآوری که یک بازی می‌تواند داشته باشد، خودش را در میان لیست بازی‌های مورد علاقه‌ی گوشی‌تان قرار می‌دهد و خیلی زود شما را به خود معتاد می‌کند. شما می‌توانید به وسیله‌ی لینک‌های زیر این بازی را از طریق پلی استور و اپ استور برای تلفن همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Topsoil


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده