نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

نسخه فیزیکی بازی Ruiner به علت هزینه جدید صدور رده بندی سنی ESRB لغو شد

نسخه فیزیکی بازی Ruiner استودیو ریکون گیمز و کمپانی دولور دیجیتال که یک بازی تیراندازی است به علت مجوز پیش‌بینی نشده متعلق به صدور رده بندی سنی ESRB لغو شده است.

در صورتیکه علاقه‌مند به خرید نسخه فیزیکی بازی Ruiner استودیو ریکون گیمز و کمپانی دولور دیجیتال بودید، خبر بدی برای شما داریم. کمپانی Special Reserve Games که تولیدکننده نسخه کلکسیونی بازی‌ها و توزیع‌کننده نسخه فیزیکی بازی Ruiner است، امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد به علت مجوز پیش‌بینی نشده متعلق به صدور رده بندی سنی ESRB، امکان تولید دیسک‌های پلی استیشن 4 بازی وجود نخواهد داشت.

طبق بیانیه منتشر شده توسط کمپانی مذکور، برای گرفتن مجوز جدید ESRB، باید تمامی بازی‌هایی که قصد انتشار به صورت فیزیکی را دارند، علاوه بر پرداخت مبلغی برای رده بندی نسخه دیجیتالی، مبلغی اضافی هم برای نسخه فیزیکی بپردازند. به این ترتیب هزینه تولید نسخه فیزیکی بازی Ruiner از محدوده قابل قبول خارج شده است و گزینه مناسبی برای کمپانی نخواهد بود. اما این اتفاق چه معنایی برای آینده بازی‌های فیزیکی دارد؟ کمپانی Special Reserve Games توضیح داده که در تلاش است دیگر بازی‌ها دچار این مشکل ایجاد شده توسط مجوز جدید ESRB نشوند. در بیانیه کمپانی آمده است:

قصد نداریم نسبت به عرضه بازی‌های دیگر برای پلی‌استیشن 4 ناامید شویم. قوانین جدید ESRB طوری است که همچنان امکان تولید دیسک برای بازی‌های دیجیتالی را که هم‌اکنون در بازار هستند، با قیمتی مناسب فراهم می‌کند.

البته این خبر به آن معنا نیست که کمپانی Special Reserve Games کلا قید نسخه فیزیکی بازی Ruiner را زده و در واقع کمپانی سرگرم آماده‌سازی چندین نسخه کلکسیونی از بازی مذکور است. طبق گفته کمپانی، این هفته از دو عدد آن‌ها رونمایی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت کمپانی مراجعه کنید.

بازی Ruiner به واسطه درجه سختی بسیار بالایش هر بازیکنی را به خود جذب نخواهد کرد، با این وجود جهان سایبرپانک بازی طراحی جالب توجهی دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده