نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

جدایی بازیگر فیلم Wonder Woman از فصل دوم سریال Legion

بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX تایید کردند که سعید تغماوی از جمع بازیگران فصل دوم سریال لژیون (Legion) جدا شده است.

تابستان امسال، بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه FX تایید و اعلام کردند که سعید تغماوی، بازیگر نقش سمیر در فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Legion اضافه شده و او قرار است نقش شرور و منفی اماهل فاروق را که بیشتر با نام شدو کینگ شناخته می‌شود، در فصل دوم این سریال بازی کند. آبری پلازا و جامین کلمنت دیگر بازیگرانی هستند که نقش شدو کینگ را در این سریال بازی می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغماوی رسما از جمع بازیگران فصل دوم سریال Legion جدا شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این بازیگر دیگر قرار نیست نقش شخصیت شدو کینگ را در فصل دوم این سریال بازی کند. تغماوی نیز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. او گفت:

در نهایت من دیگر قرار نیست در سریال Legion حضور داشته باشم، اما به‌زودی خبر غافلگیر کننده‌ بزرگی را خواهید شنید.

Wonder Woman

سخنگوی شبکه FX نیز در مصاحبه با ورایتی ضمن تایید این خبر گفت که تیم تولید سریال تصمیم گرفته است که یک بازیگر جدید را جانشین تغماوی در این نقش کند. با این حال، هنوز دلیل جدایی این بازیگر از فصل دوم سریال Legion اعلام نشده است. تغماوی در تابستان امسال در فیلم Wonder Woman به ایفای نقش پرداخته بود، اما بسیار بعید است که او برای بازی دوباره در نقش سمیر در فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت انگیز ۲) بازگردد. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا و جامین کلمنت از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون بازگشت آن‌ها در فصل دوم سریال Legion تایید و اعلام شده است.

مراحل تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال Legion از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز شده است و با وجود اینکه در ابتدا انتظار می‌رفت فصل دوم این سریال در فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن یا اسفند امسال) از شبکه FX منتشر شود، اما در حال حاضر کمی بعید به نظر می‌رسد که فصل دوم سریال Legion در این تاریخ منتشر شود. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، نیز مانند فصل اول کار ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال Legion را بر عهده دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده