نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

حضور بازیگر فیلم Wonder Woman در فصل دوم سریال Legion

کمپانی مارول و شبکه FX از اضافه شدن سعید تغماوی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Legion خبر دادند.

در حاشیه پنل سریال لژیون (Legion) در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که شب پنج شنبه برگزار شد، کمپانی مارول و شبکه FX از اضافه شدن سعید تغماوی به جمع بازیگران فصل دوم این سریال مورد انتظار خبر دادند. او قرار است نقش شرور و منفی اماهل فاروق را که بیشتر با نام شدو کینگ شناخته می‌شود، در فصل دوم سریال Legion بازی کند. نوآ هاولی، تهیه کننده اجرایی و سازنده این سریال گفت که تغماوی به آبری پلازا و جامین کلمنت برای بازی در این نقش پیوسته است و به جرات می‌توان گفت که دیوید هالر با بازی دن استیونز، باید با یک گروه ترس و وحشت قدرتمند مقابله کند.

در فصل اول سریال Legion مشاهده کردیم که هالر توانست شدو کینگ را شکست بدهد، اما او توانست با الیور برد فرار کند و اکنون در حال برنامه‌‌ریزی برای گرفتن انتقام از هالر است. هاولی در ادامه به مبارزه اصلی بین پروفسور ایکس و شدو کینگ که در دنیای کامیک اتفاق افتاده است، اشاره کرد. پرداختن به گذشته شخصیت فاروق در سریال Legion می‌تواند در فصل دوم این سریال جالب باشد. طبق گفته هاولی، فاروق سعی می‌کند همه چیز را کاملا نابود کند. هاولی توضیح داد:

تمام شخصیت‌هایی که ما در سریال قرار داده‌ایم ارزشمند و مهم هستند. من معتقد هستم که دیدگاه شما در فصل دوم سریال تغییر خواهد کرد. شما در طول فصل دوم  شخصیت‌هایی را که قرار است به شخصیت‌های شرور تبدیل شوند، بیشتر درک خواهید کرد.

Wonder Woman

تغماوی بیشتر برای بازی در نقش سمیر در فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) شناخته شده است. در پایان این پنل، نوآ هاولی از ساخت فیلم Doctor Doom با همکاری کمپانی فاکس قرن بیستم خبر داد. همچنین هاولی اعلام کرد که فصل دوم سریال Legion در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال منتشر شده است، اما به‌زودی فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Legion آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده