نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Call of Duty: WWII در هفته فروش‌های ویژه بلک فرایدی

در هفته‌ای که اکثر بازی‌ها در فروش ویژه بلک فرایدی تخفیف خورده بودند، Call of Duty: WWII توانست برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شود.

بلک فرایدی معمولا تاثیر زیادی روی فروش محصولات مختلف از جمله بازی‌های ویدیویی می‌گذارد و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده و شاهد تخفیف خوردن بازی‌های مختلفی به این مناسبت بودیم. بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، مانند سه هفته قبل و با وجود فروش ویژه بازی‌ها در جمعه سیاه، بازی Call of Duty: WWII توانسته صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را تصاحب کند و خط و نشان اساسی برای دیگر رقبایش بکشد. در رتبه دوم جدول این هفته هم بازی فیفا 18 را داریم که تخفیف خوبی خورده بود و به همین دلیل هم با یک پله صعود، به این جایگاه دست یافته است.

اما رتبه سوم جدول فروش هفتگی انگلیس، در اختیار بازی Gran Turismo Sport است که این هفته موفق شده صعودی ۹ پله‌ای داشته باشد و علاوه بر ورود دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته، در جایگاه عالی سوم قرار بگیرد. Star Wars Battlefront 2، بازی پرحاشیه الکترونیک آرتز و استودیو دایس که کارش را در رتبه دوم جدول آغاز کرده بود، این هفته سقوطی دو پله‌ای داشته و در جایگاه چهارم قرار گرفته است و در رتبه پنجم هم شاهد بازی Assassin's Creed: Origins، ساخته یوبیسافت هستیم.

هفته جاری را می‌توانیم هفته صعود‌های عالی نام‌گذاری کنیم؛ چرا که در جایگاه ششم جدول، شاهد بازی Forza Motorsport 7 هستیم که از رتبه پانزدهم هفته گذشته با ۹ پله صعود به این جایگاه رسیده است. جایگاه هفتم هم چنین شرایطی دارد و بازی Wolfenstein II: The New Colossus با ۱۱ پله صعود نسبت به هفته قبل، در این رتبه قرار گرفته است و در رتبه هشتم هم شاهد بازی Super Mario Odyssey هستیم. اما بیش‌ترین صعود در جدول را بازی Fallout 4، ساخته کمپانی بتسدا، تجربه کرده که به لطف تخفیف‌های عالی‌اش، از رتبه بیست و سوم هفته گذشته به رتبه نهم این هفته رسیده است.

در نهایت آخرین بازی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته هم یک بازی ماشین‌سواری دیگر با نام Need for Speed: Payback است که با کیفیت نه‌چندان خوبش موجبات ناراحتی طرفداران این مجموعه قدیمی را در پی داشته است.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲۵ نوامبر (۴ آذر) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Call of Duty: WWII

چهارمین هفته صدرنشینی
۲۳

FIFA 18

-
۳۱۲

Gran Turismo Sport

صعود ۹ پله‌ای
۴۲

Star Wars Battlefront II

-
۵۶

Assassin's Creed Origins

یک پله صعود
۶۱۵

Forza Motorsport 7

صعود ۹ پله‌ای
۷۱۸

Wolfenstein II The New Clossus

۱۱ پله صعود
۸۹

Super Mario Odyssey

-
۹۲۳

Fallout 4

۱۴ پله صعود به لطف تخفیف‌های بلک فرایدی
۱۰۱۱

Need for Speed Payback

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده