// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

محتوای جدیدی برای بازی Atomega منتشر شد

استودیو Ubisoft Reflection با انتشار تریلری از بازی Atomega، محتوای جدیدی را در قالب یک آپدیت رایگان به این بازی اضافه کرد.

اگر از طرفداران آخرین پروژه استودیو یوبی‌سافت ریفلکشن (Ubisoft Reflection) یعنی بازی Atomga هستید باید بدانید که بازی میزبان محتویات جدید شد. در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از یک آپدیت جدید برای این بازی آنلاین که درسبک شوتر اول شخص طراحی شده است، خبر دادند.

یکی از محتویات قابل توجه این آپدیت می‌توان به دو نقشه جدید اشاره کرد. نام نقشه اول Ascent است که یک نقشه چند سطحی و پیچیده است و در آن سو نقشه دوم که Limbo نام دارد دارای چندین گذرگاه است که به نقطه مرکزی نقشه راه پیدا می‌کند.

علاوه بر نقشه‌های جدید، ویژگی جدید با نام Nemesis System به بازی اضافه شده است. طرز کار این سیستم طوری است که اگر بازیکنی در حین بازی کاربر دیگری را چندین بار از بین ببرد، روی سر اولین کاربر نشانه‌ای با نام Nemesis نمایان می‌شود که ردپای آن را نشان می‌دهد تا حریف او بتواند آن را پیدا کند و انتقام خود را بگیرد.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند محتوای جدید را در قالب یک آپدیت رایگان دانلود کنند. همچنین سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز منتشر کردند که در حین دانلود آپدیت می‌توانید آن را تماشا کنید. در انتهای مطلب ویدیو جدید تعبیه شده است.

بازی Atomega چند ماه پیش در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) به طور انحصاری برای پی سی منتشر شد.

| |

بازی Atomega در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

با توجه به خوش‌قیمت بودن بازی Atomega یعنی ۱۰ دلار، نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. ولی ساخته جدید سازندگان Grow Home با توجه به قیمت کم این بازی از کمبود محتوا رنج می‌برد و نهایتا بتواند کاربر را به مدت زمان دو ساعت سرگرم کند و پس از آن روند بازی کسل کننده می‌شود. ایده‌های جدید در بازی دیده می‌شود که البته با وجود محتوای کم آن را در کنار بازی‌های Free to Play ضعیف نشان می‌دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده