// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

نسخه دمو بازی Yakuza Kiwami 2 منتشر شد

کمپانی سگا نسخه دمو بازسازی بازی Yakuza 2 یعنی Yakuza Kiwami 2 را در ژاپن منتشر کرد.

پس از آنکه پلی‌استیشن استور تایوان نسخه بازسازی شده دومین بازی سری یاکوزا یعنی بازی Yakuza Kiwami 2 را لیست کرد، کمپانی سگا با فاصله دو روز به صورت رسمی این بازی را معرفی کرد. بازی مذکور که همانند بازی Yakuza 6 از موتور Dragon استفاده می‌کند، دارای ویژگی‌هایی همچون تجربه بازی در قالب شخصیت گورو ماجیما و تغییر صداپیشه‌ها است. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Yakuza Kiwami 2 می‌توانند با مراجعه به پلی‌استیشن استور ژاپن اقدام به دانلود نسخه دموی این بازی روی پلتفرم پلی استیشن 4 کنند.

نسخه دمو بازی Yakuza Kiwami 2 با حجمی معادل با ۹.۸۹ گیگا‌بایت، تنها از زبان ژاپنی پشتیبانی می‌کند. برای دانلود و تجربه این نسخه لازم است اکانت PSN ژاپنی در اختیار داشته باشید. همچنین کلید‌های ضربدر و دایره در این بازی عملکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های عرضه‌شده در دیگر کشورها دارند. در دموی بازی Yakuza Kiwami 2 کلید دایره به‌عنوان تایید عمل کرده و ضربدر لغو می‌کند.

در بازی Yakuza Kiwami 2 پس از آنکه کازوما کریو زندگی قبلی‌اش در گروه Tojo را رها می‌کند، به دلیل به قتل رسیدن یوکیو ترادا، رئیس این گروه توسط گروه رقیب یعنی اتحاد Omi، او مجبور می‌شود برای پیدا کردن یک رئیس جدید و جلوگیری از جنگ بین گروه‌ها، باری دیگر وارد فضای یاکوزا شود. سناریوی جدیدی که منحصرا در بازی Yakuza Kiwami 2 قابل تجربه خواهد بود، The Truth of Goro Majima نام داشته و روی خروج ماجیما از Tojo و تشکیل Majima Constructio تمرکز دارد.

بازی Yakuza Kiwami 2 در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) توسط کمپانی Sega روی کنسول PS4 در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. تا‌کنون تاریخ عرضه جهانی این بازی اعلام نشده است. با این حال علاقه‌مندان به سری Yakuza در دیگر کشور‌های جهان، می‌توانند در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند) جدید‌ترین بازی این مجموعه یعنی بازی Yakuza 6: The Song of Life را تجربه کنند.


منبع Dualshocker
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده