// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

لیست تخفیف های بازی Wolfenstein II: The New Colossus به مناسبت بلک فرایدی

با شروع رویداد بلک فرایدی، علاقه‌مندان به بازی Wolfenstein II: The New Colossus می‌توانند این بازی را با نصف قیمت تهیه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به مناسبت رویداد بلک فرایدی، بازی Wolfenstein II: The New Colossus نیز با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود که هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با نصف قیمت خریداری کنند. قطعا این درصد تخفیف برای بازی موفقی مثل Wolfenstein II: The New Colossus که به تازگی عرضه شده است، واقعا عالی بوده و نباید فرصت را از دست داد.

نکته‌ی قابل توجه اینجا است که بازی Wolfenstein II: The New Colossus با قیمت ۲۵ دلار در دو فروشگاه گیم‌استاپ و Best Buy به فروش می‌رسد و فروشگاه والمارت، بازی Wolfenstein II: The New Colossus را با قیمت ۲۹ دلار به فروش می‌رساند. تمامی قیمت‌های ذکر شده برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان است و هنوز قیمت تخفیفی برای نسخه کامپیوتر در نظر گرفته نشده است. احتمال می‌رود با شروع تخفیف‌های شبکه استیم، شاهد تخفیف خوردن این بازی زیبا روی پی‌سی نیز باشیم.

در این میان اگر قصد خرید دیجیتالی بازی Wolfenstein II: The New Colossus را دارید، می‌توانید به فروشگاه پلی‌ استیشن و فروشگاه ایکس‌ باکس مراجعه کرده و این بازی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید.

قیمت تخفیف خورده نسخه فیزیکی

  • فروشگاه Best Buy با قیمت ۲۵ دلار
  • فروشگاه گیم‌استاپ با قیمت ۲۵ دلار
  • فروشگاه والمارت با قیمت ۲۹ دلار
  • فروشگاه Target با قیمت ۳۰ دلار

قیمت تخفیف خورده نسخه دیجیتالی

  • پلی‌ استیشن استور با قیمت ۳۰ دلار / نسخه دیلاکس ۴۰ دلار
  • فروشگاه ایکس‌باکس با قیمت ۳۰ دلار / نسخه دیلاکس ۴۰ دلار

همچنین یک باندل به نام Wolfenstein: The Two Pack نیز در نظر گرفته شده که شامل بازی Wolfenstein: The Old Blood و بازی Wolfenstein: The New Order است که می‌توانید آن را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده