نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

کارمن اجوجو به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن کارمن اجوجو به جمع بازیگران فصل سوم سریال مورد انتظار کاراگاه حقیقی (True Detective) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کارمن اجوجو، بازیگر فیلم Selma (سلما) به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش مقابل ماهرشالا علی، بازیگر اصلی این فصل را در فصل سوم سریال True Detective بازی کند. طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم این سریال منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد.

اجوجو قرار است نقش آملیا ریردون (شخصیت اصلی زن فصل سوم) را در فصل سوم سریال True Detective بازی کند. او معلم مدرسه‌ای در آرکانزاس است که در سال ۱۹۸۰ دو کودک از این مدرسه گم شده بودند. علی نیز قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز را که یک کاراگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است، در فصل سوم این سریال بازی کند. کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق انتظار) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود.

Alien: Covenant

نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول سریال True Detective، تمام فیلمنامه‌های فصل سوم این سریال به جز فیلمنامه یک قسمت که توسط دیوید میلچ، تهیه کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood) نوشته شده، را نوشته است. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال True Detective نیز داستان کاملا مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این سریال باشیم. علاوه بر این سریال، پیزولاتو در حال ساخت سریال Perry Mason با بازی رابرت داونی جونیور، برای شبکه HBO است. انتظار می‌رود که مراحل ساخت این سریال از سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

علاوه بر فیلم Selma، اجوجو در فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. هنوز تاریخی برای انتشار فصل سوم سریال True Detective اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ به‌روی آنتن برود. در فصل اول این سریال شاهد حضور بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون و در فصل دوم شاهد حضور بازیگرانی چون ریچل مک‌آدامز، کالین فارل، وینس وان، تیلور کیچ و کلی رایلی بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده