// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Letter Quest Remastered برای نینتندو سوییچ منتشر می‌ شود

Bacon Bandit Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی دورهمی و گروهی Letter Quest Remastered به‌زودی برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

بازی‌های گروهی و دورهمی که در بین آنها Jackbox Party Pack 4 به چشم می‌خورد، نظر خیلی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. در آن سو پروژه دیگری با نام بازی Letter Quest نیز به چشم می‌خورد. بازی مذکور ترکیبی از سبک‌های نقش‌آفرینی سنتی و بازی رومیزی Scrabble است که به طور مستقل توسط استودیو بیکن بندیتس گیمز (Bacon Bandits Games) توسعه یافته است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی آنها به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و در تاریخ ۲ آذر ماه (۲۳ نوامبر) در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلری نیز از نسخه سوییچ این بازی که با نام Letter Quest Remastered معرفی شد، منتشر کردند که گیم‌پلی‌ آن را نشان می‌دهد و کاربران را با محتوای آن آشنا می‌کند. البته به نظر می‌رسد نسخه سوییچ این بازی از حالت یا ویژگی‌های انحصاری روی این کنسول بهره‌مند نیست. اما باز با این حال کاربران می‌توانند بازی را روی حالت دستی تجربه و از صفحه لمسی آن نیز استفاده کنند.

این اواخر کنسول نینتندو سوییچ هدف بازی‌سازان مستقل قرار گرفته و شاهد پورت شدن بسیاری از آثار مستقل روی سوییچ هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی Crimsonland، No More Heroes و World to the West اشاره کرد. بازی Letter Quest Remastered در ابتدا با نام بازی Letter Quest: Grimm’s Journey در سال ۲۰۱۴ روی کامپیوتر منتشر شد و پس از آن به کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو Wii U و ایکس‌ باکس وان راه پیدا کرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Letter Quest Remastered را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده