نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

فصل یازدهم سریال The X-Files زودتر از موعد روی آنتن خواهد رفت

تاریخ پخش فصل یازدهم سریال The X-Files (پرونده‌های ایکس) به جلو افتاد و پوستر جدیدی نیز از این سریال محبوب منتشر شد.

شبکه تلویزیونی فاکس (Fox Tv) زودتر از آنچه انتظار می‌رفت فصل یازدهم سریال علمی تخیلی و رازآلود The X-Files (پرونده‌های ایکس) را روی آنتن خواهد برد. تقریباً دو سالی از پخش آخرین فصل سریال The X-Files می‌گذرد و بسیاری از طرفداران این سریال منتظر اعلام تاریخ دقیق فصل یازدهم بودند که مشخص شد تنها چند ماه دیگر فصل جدید پخش خود را آغاز خواهد کرد. فصل دهم این مجموعه پس از زمانی نزدیک به یک دهه، به صورت محدود در اوایل سال ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. اگرچه نقدهای متفاوتی در مورد آن نوشته شد، ولی در مجموع نمرات خوبی را از منتقدین گرفت. بسیاری از طرفداران سریال The X-Files بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند در فصل بعدی پرده از راز چه معماهایی توسط مالدر (دیوید دوکاونی) و اسکالی (جیلیان اندرسون) برداشته می‌شود. فصل یازدهم این سریال قرار است در ۱۰ اپیزود بر روی آنتن برود.

دیوید دوکاونی و جیلیان اندرسون از ماه آگوست درگیر فیلمبرداری فصل جدید سریال The X-Files بودند. در این فصل هم شاهد حضور شخصیت والتر اسکینر (با بازی میچ پیلگی) و شخصیت آنتاگونیست Cigarette Smoking Man (با بازی ویلیام بی. دیویس) خواهیم بود. از دیگر بازیگرانی که در فصل دهم حضور داشتند و در فصل جدید نیز به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت می‌توان به رابی آمل، لورن آمبروز، تام برید‌وود، بروس هاروود و دین هاگلند اشاره داشت. آنابت گیش که در فصل‌های هشتم و نهم به ایفای نقش پرداخته بود، در فصل یازدهم نیز بار دیگر در نقش مأمور FBI، مانیکا رِیِس، ظاهر خواهد شد.   

با وجود اینکه شبکه تلویزیونی فاکس پیش‌تر اعلام کرده بود که فصل یازدهم سریال The X-Files در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی بر روی آنتن خواهد رفت، اما در اعلام جدید مشخص شد که طرفداران لازم نیست تا آن زمان صبر کنند و از ماه ژانویه پخش این سریال آغاز خواهد شد. طبق گزارش سایت Variety، شبکه تلویزیونی فاکس قسمت آغازین فصل یازدهم سریال The X-Files را در تاریخ ۳ ژانویه (۱۳ دی ماه) و از ساعت ۸ شب به وقت محلی بر روی آنتن خواهد برد. همچنین شبکه تلویزیونی فاکس پوستری جدید نیز از این سریال محبوب را منتشر کرد که در پایین آن را مشاهده می‌کنید:

X-Files-Poster

در نمایشگاه کامیک کان نیویورک بود که اولین تریلر فصل جدید سریال The X-Files به نمایش درآمد و در آن تریلر مشاهده کردیم که مالدر و اسکالی به دنبال ویلیام، پسر از مدت‌ها پیش گمشده خود بودند. با این حال بعید است که داستان اصلی این فصل تماماً به این موضوع بپردازد و احتمالاً همچون فصل‌های پیشین، داستان‌های جداگانه‌ای را نیز شاهد خواهیم بود. اینکه شبکه تلویزیونی فاکس تصمیم گرفته زودتر فصل یازدهم سریال The X-Files را بر روی آنتن ببرد بدین معناست که این شبکه به کیفیت کار خود اطمینان داشته و لازم ندیده است بیشتر بر روی آن کار کند. در هر صورت امیدواریم فصل جدید انتظارت را برآورده سازد و فضا برای ادامه این سریال محبوب و ساخت فصل دوازدهم فراهم شود.

مجموعه پرونده‌های ایکس در ابتدا بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ به مدت ۹ سال و در ۲۰۲ قسمت بر روی آنتن رفت. با پایان این ۹ فصل، این مجموعه طولانی‌ترین مجموعه‌ی علمی-تخیلی نام گرفت که به صورت متوالی از تلویزیون پخش شده است. همچنین دو فیلم اسپین‌آف با عناوین The X-Files: Fight the Future (پرونده‌های ایکس: نبرد آینده) در سال ۱۹۹۸ و The X-Files: I Want to Believe in (پرونده‌های ایکس: می‌خواهم باور کنم) در سال ۲۰۰۸، از روی این مجموعه ساخته شده است.      

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده