نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ninja Rush

در بازی موبایل Ninja Rush شما باید با یک نینجا همراه شوید و در مسیری بی‌نهایت با او بپرید و از موانع عبور کنید.

بازی موبایل Ninja Rush با بردن شما به یک فضای دو بعدی، شما را وادار می‌کند تا جایی که ممکن است بدوید. بازی داستان خاصی برای روایت ندارد، اما در رابطه با یک نینجای تنها است که در فضای کاغذی بازی می‌دود، می‌پرد‌، تیر پرت می‌‌کند و گاهی به یک سلاح کشتار جمعی تبدیل می‌شود.

پیش از هر چیز باید بدانید که بازی Ninja Rush قرار نیست شما را به واسطه‌ی جزییات خیره‌کننده یا گیم‌پلی خفنش حیرت زده کند. در نتیجه باید سطح انتظارات‌تان را از بازی پایین نگه دارید. بازی در یک دنیای کاغذی دوبعدی اتفاق می‌افتد، جایی که یک نینجا بدون هدف مشخصی قرار است به سمت دشمنان حرکت کند و یکی یکی آن‌ها را از پیش رو بردارد. نینجا در این مسیر می‌تواند با بر داشتن قلب‌هایی که در مسیر هستند، برای خودش یک جان اضافی جفت و جور کند، یا اینکه با برداشتن سه تیغه، به یک سلاح کشنده تبدیل شود و بزند دخل همه را بیاورد. در این مسیر همچنین پستی و بلندی‌هایی وجود دارد که باید از آن‌ها عبور کرد. سخت‌ترین قسمت این پستی و بلندی‌‌ها، یک سری وسیله‌ی شبیه به جا لباسی هستند که باید با زنجیر به آن‌ها آویزان شوید، این قسمت از بازی به لطف گیم‌پلی‌اش بدون شک به سخت‌ترین تجربه‌تان از بازی تبدیل خواهد شد. در بازی همچنین بخشی به نام اچیومنت وجود دارد که مانند بخش تروفی‌های بازی‌های مطرح است که برای کسب آن‌ها باید با چالش‌های مختلف روبرو شوید.

بازی موبایل Ninja Rush

صحبت از گیم‌پلی شد، به هر حال گیم پلی از مهم‌ترین بخش‌های هر بازی است و بازی Ninja Rush نیز از این قاعده مستثنی نیست. گیم پلی بازی به سختی می‌تواند راضی کننده باشد و حتی گاهی می‌تواند کاربر را به مرز عصبانیت نیز برساند. دلیل چنین ادعایی این است که گیم‌پلی بازی روان نیست و خیلی اوقات همراه با لگ عمل می‌کند. این لگ‌ها بیشتر وقت‌ها باعث باختن شما در طول بازی خواهد شد. سیستم پرش بازی نیز تحت تاثیر همین گیم‌پلی قرار می‌گیرد تا جایی که با لگ زدن‌های فراوان آسیب جدی به تجربه‌ی شما می‌رسانند. اگر سازندگان سیستم پریدن بهتری برای بازی در نظر می‌گرفتند با بازی خیلی بهتری طرف می‌شدیم.

یکی از موارد عجیب بازی اما موسیقی آن است، شاید باورتان نشود اما بازی هیچ موسیقی متنی ندارد. البته اگر بخواهید به قسمت مثبت ماجرا نگاه کنید می‌توانید با استفاده از سکوت حاکم بر اتمسفر بازی، در حین انجام آن به موسیقی موردعلاقه خود گوش کنید! این بازی در زمینه گرافیک عملکرد خیلی بدی ندارد از نظر بصری، بازی با توجه به فضای دو بعدی آن عملکرد قابل قبولی ارایه می‌دهد. برای نمونه زمانی که تیر‌های شما به دشمنان برخورد می‌کند به طرز نسبتا جالبی تکه و پاره می‌شوند. یا همانطور که پیش‌تر گفتم، با برداشتن سه‌تا از تیغه‌های موجود در محیط بازی، نینجا تبدیل به یک سلاح کشتار جمعی شده و هر دشمنی که سر راهش باشد را از بین می‌برد، در این مواقع نیز گرافیک بازی عملکر نسبتا خوبی دارد.

بازی موبایل Ninja Rush

بازی موبایل Ninja Rush که استودیو Feeling Touch وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت، یک بازی سرگرم کننده اما مشکل‌دار است که شاید از مشکلاتی در زمینه گیم‌پلی رنج ببرد، اما برای مدت نسبتا کوتاهی می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. بازی Ninja Rush برای سیستم عامل‌های اندروید و ios منتشر شده است. شما می‌توانید بازی را به استفاده از لینک‌های زیر از طریق پلی‌ استور و اپ استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ninja Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده