نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer در ۱۸ آبان منتشر می‌شود

استودیو ردلینکس اعلام کرد بازی South Park: Phone Destroyer در تاریخ ۹ نوامبر به صورت رسمی برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد.

بازی اندروید و بازی آیفون South Park: Phone Destroyer در سبک جمع‌آوری کارت (Card Collection) و برگرفته از سریال انیمیشنی فوق‌العاده محبوب South Park، تاکنون به‌صورت محدود (Soft-Launch) در برخی از کشورها منتشر شده است، اما اکنون استودیو ردلینکس (RedLynx)، سازنده‌ی بازی، اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۹ نوامبر سال جاری (۱۸ آبان‌ماه) برای اندروید و iOS به‌صورت رسمی در سراسر دنیا منتشر خواهد شد. بازی South Park: Phone Destroyer به شما این امکان را می‌دهد تا با نسخه‌های جدید و با پیچ‌وتاب شخصیت‌های نمادین سریال مانند «سایبورگ کنی»، «استن آو منی مونز» و دیگر کاراکترهای محبوب این مجموعه بازی کنید. درست مانند دیگر بازی‌های کارتی مطرح، در بازی South Park: Phone Destroyer نیز بازیکن باید کارت‌های متفاوت را جمع‌آوری و نسبت به ساخت بهترین دسته (Deck) با استفاده از آنها به جهت شکست دادن دیگر بازیکن‌ها اقدام کند.

در بازی South Park: Phone Destroyer همچنین شما می‌توانید به صورت هم‌زمان در مقابل بازیکن‌های دیگر از سراسر دنیا (PvP) به بازی کردن بپردازید. بازی همچنین شامل یک بخش تک‌نفره نیز می‌شود که داستان آن با همکاری استودیو دیجیتال South Park نوشته شده است. نظرات بازیکن‌ها پس از تجربه نسخه انتشار محدود بازی South Park: Phone Destroyer مثبت بوده است و تنها چند روز برای تجربه رسمی این بازی محبوب باقی مانده است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده