// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

بسته الحاقی Battletoads بازی Shovel Knight به رایگان برای پی سی منتشر می‌شود

بازیکنان پی‌سی می‌توانند به‌زودی بسته الحاقی Battletoads بازی Shovel Knight را به صورت رایگان دریافت کنند.

یات کلاب گیمز (Yacht Club Games)، استودیوی سازنده بازی Shovel Knight که قبلا از شخصیت کریتوس، قهرمان بازی God Of War به صورت انحصاری برای نسخه پلی‌استیشن Shovel Knight استفاده کرده بود، روز گذشته از عرضه بسته الحاقی Battletoads برای بازی Shovel Knight و به صورت رایگان برای کامپیوتر خبر داد. بازی کلاسیک Battletoads در سال ۱۹۹۱ توسط استودیو Rare ساخته شده بود و در سال ۲۰۱۵ در قالب بازی Rare Replay (مجموعه‌ای از ۳۰ بازی استودیو ریر) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. بنابراین کاربران پی‌سی می‌توانند تجربه‌ای با چاشنی Battletoads را در قالب بازی Shovel Knight به صورت رایگان تجربه کنند.

استودیو Yacht Club Games در صفحه استیم بازی Shovel Knight از عرضه بسته الحاقی Battletoads از طریق فروشگاه استیم، خبر داده است. البته بسته الحاقی Battletoads قبلا به رایگان برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی Shovel Knight نیز منتشر شده بود. 

جزییاتی هم از بروزرسانی جدید بازی Shovel Knight توسط سازندگان منتشر شده است که بیشتر مربوط به رفع باگ‌ها و ایرادات بازی در پلتفرم‌های مختلف است.

بازی کلاسیک و هشت بیتی Shovel Knight در حال حاضر روی پلتفرم‌های مختلف پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS، نینتندو Wii U، پلی استیشن ویتا، مک و لینوکس منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده