// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers

بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers یک اثر داستان محور است که از روایتی ناب و دوست‌داشتنی بهره می‌برد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

پیدا کردن یک بازی داستان-محور خالص روی پلتفرم موبایل کمی سخت است. با اینکه بازی‌های اپیزودیک وجود دارند، ولی آن‌ها یک جو سینمایی را برای مخاطب به وجود می‌آورند و از طرفی در بازی‌های داستان-محور، مخاطب دوست دارد خودش کنترل شخصیت را دست بگیرد و داستان بازی را پیش ببرد. از این‌رو یافتن بازی‌هایی با این ویژگی‌ها آن هم برای موبایل نیازمند حوصله و وقت زیادی است که در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یکی از بازی‌ها خواهیم رفت که از داستان‌سرایی قوی‌ای برخوردار است. بازی OPUS: Rocket of Whispers روایت‌گر داستانی آخرالزمانی است؛ جایی که جان به همراه خانواده‌اش به دیدن یک مراسم باستانی رفته تا جادوگران را مشاهده کند؛ اشخاصی که دنیا را در صلح و آرامش نگه داشته‌اند و وظیفه‌شان تامین امنیت است.

بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers

بازی از طریق ویدیوهایی که به نمایش می‌گذارد، به خوبی داستان بازی طی ۲۵ سال گذشته را به تصویر می‌کشد

اما طولی نمی‌کشد که یک بیماری باعث مردن تمامی مردم آن سرزمین می‌شود و جان به همراه فِی، دو شخصیت اصلی داستان، تنها بازمانده‌های این اتفاق غیر منتظره هستند. از آن‌جایی که فی یکی از ۱۲ جادوگر منتخب است، وظیفه دارد یک راکت بسیار بزرگ را از نو بازسازی کند (کاری که تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد) تا مردگان را به روش‌های سنتی خود خاکسپاری کنند. حال شما که کنترل جان را بر عهده دارید، در این راه به فی کمک خواهید کرد و وظیفه‌تان جمع‌آوری اجزای مختلف برای سرهم کردن این راکت است. یکی از ویژگی‌های خوب داستان، وجود صحنه‌های سینمایی است که با پیش‌روی شما در طول بازی به نمایش در می‌آید. زمانی که شما به دیدن مراسم رفتید، پسربچه کوچکی بیش نبودید، ولی حال ۲۵ سال از آن ماجرا می‌گذرد و مخاطب هیچ ایده‌ای ندارد که در این سال‌ها چه اتفاقاتی افتاده است. از این‌رو در جریان ویدیوهای سینمایی مختلف، داستان بازی پله به پله برای شما بازگو می‌شود و وقایع را به‌خوبی درک خواهید کرد.

موسیقی را می‌توان مهم‌ترین عنصر سرگرم‌کننده بودن بازی OPUS: Rocket of Whispers دانست

از نظر گیم‌پلی، با یک بازی ماجراجویی طرف هستیم که در جریان‌ آن باید بگردید و آیتم‌هایی را که از شما خواسته می‌شود، در دنیای بازی پیدا کنید. همچنین برای عبور از بعضی از نقاط بازی باید آیتم‌هایی خاص، نظیر پوتین برای عبور در داخل برف، داشته باشید؛ زیرا جهان بازی پوشیده از برف است و برای عبور کردن از مناطق مورد نظر، باید امکانات مناسب را داشته باشید. حال با وجود پیدا کردن آیتم‌های اصلی بازی، پیدا کردن مواردی که لازمه‌ی عبور شما از محیط‌های مختلف است، خود دلیلی است که بیش از پیش جذب بازی خواهید شد و هر بار با خود می‌گویید که کمی دیگر بازی کنم تا این بخش را نیز پشت سر بگذارم و وقتی چشم برهم می‌زنید، می‌بینید که ساعت‌ها وقت خود را پای بازی اندروید و آیفون OPUS: Rocket of Whispers گذاشته‌اید.

بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers

همچنین اگر قادر به پیدا کردن آیتم‌های بازی نشدید، نگران نباشید؛ زیرا یک بی‌سیم برای شما در نظر گرفته شده و از طریق آن می‌توانید با فی در ارتباط باشید و او از روح‌های مردگان می‌خواهد تا راه را به شما نشان دهند. درواقع شما با به پرواز درآوردن این راکت و به خاک سپردن اجساد، روح گرفتار آن‌ها را نجات خواهید داد. اما مهم‌ترین موردی که دست به دست داستان داده تا روایت حسابی به دل شما بنشیند، موسیقی و ساندترک‌های بازی است. تقریبا ۳۰ ساندترک مختلف در دل بازی قرار داده شده که دوست دارید فقط به آن‌ها گوش دهید و هیچ کار دیگری انجام ندهید. در اول بازی به شما گفته می‌شود که در صورت امکان با هندزفری بازی کنید و به‌شخصه توصیه می‌کنم این کار را انجام دهید تا بیش از پیش از دنیای بازی لذت ببرید.

در آخر، بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers دارای یک سیستم شب و روز است. زمانی که شب می‌شود، روح‌های زیادی را اطراف خود مشاهده خواهید کرد و سریعا باید به پناهگاه خود بازگردید و استراحت کنید؛ زیرا این روح‌ها یادآور خاطرات تلخ و مواردی هستند که شما را اذیت خواهد کرد. اگر به دنبال یک بازی داستان-محور با روایتی جذاب و دنیایی ساده هستید، به هیچ وجه بازی موبایل OPUS: Rocket of Whispers را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون OPUS: Rocket of Whispers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده