نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

نسخه Game Of The Year بازی Horizon Zero Dawn فاش شد

نسخه Game Of The Year بازی Horizon Zero Dawn پیش از انتشار رسمی این نسخه فاش شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌تازگی فروشگاه اینترنتی Play-Asia در وب‌سایت رسمی خود لیستی کوتاه و مختصر منتشر کرده که در آن لیست، نسخه Game Of The Year بازی Horizon Zero Dawn به چشم می‌خورد؛ هرچند کمپانی سونی تا به این لحظه هیچ گونه اعلامیه‌ای مبنی بر تایید این نسخه از بازی منتشر نکرده است. به نظر می‌رسد وب‌سایت Play-Asia این لیست را غیرعمد منتشر کرده بود و مدتی بعد نیز این لیست از وب‌سایت این فروشگاه حذف شد.

Horizon Zero Dawn

خوشبختانه عده‌ای در این میان موفق شدند پیش از حذف این لیست، از صفحه مربوط به این بازی اسکرین شات تهیه کنند. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، علاوه بر نسخه Game of The Year بازی، قیمت و تاریخ انتشار این نسخه نیز به چشم می‌خورد. طبق تصویر، این نسخه از بازی قرار است با قیمت ۵۰ دلار و در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) منتشر شود. هرچند در این تصویر اثری از تاریخ انتشار این نسخه از بازی در غرب دیده نمی‌شود.

به احتمال زیاد نسخه Game of The Year بازی Horizon Zero Dawn، بسته الحاقی جدید این بازی که قرار است به‌زودی و در تاریخ ۱۶ آذرماه منتشر شود را نیز در بر می‌گیرد. این بسته الحاقی که Frozen Wild‌ نام دارد و چندی پیش بود که رونمایی شد، بزرگ‌ترین بسته الحاقی داستانی‌ بازی تا به این لحظه است. داستان این DLC بازیکنان را از فضای پر از ماشین و ربات این بازی جدا می‌کند و آن‌ها را به مناطق یخ‌زده شمالی خواهد برد؛ جایی که تهدیدها و ماجراجویی‌های جدیدی انتظارشان را خواهد کشید.

بازی Horizon: Zero Dawn‌ در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده