نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷

بازی موبایل PES Card Collection برای اندروید و آیفون منتشر شد

کمپانی Konami نسخه جدیدی از مجموعه‌ بازی PES را در سبک جمع آوری کارت برای موبایل منتشر کرد.

المان‌های جمع‌آوری کارت (Card collection) در بازی‌های ورزشی مورد جدیدی نیست. سری بازی FIFA از کمپانی الکترونیک آرتز با طراحی بخشی به نام آلتیمیت تیم (Ultimate Team) به بازیکن اجازه می‌دهد تا با جمع‌آوری کارت‌های مربوط به فوتبالیست‌های متفاوت، تیم مورد نظر خود را بسازد. پس از آنکه بخش آلتیمیت تیم به منبع درآمد خوبی برای بازی فیفا تبدیل شد، کمپانی الکترونیک آرتز به دنبال اضافه کردن حالت‌های مشابه آن در ساخته‌های دیگر نیز رفت. حالا نوبت به کمپانی کونامی رسیده است تا مکانیزم‌های جمع‌آوری کارت را با فرمولی متفاوت‌تر از آلتیمیت تیم در سری FIFA، به مجموعه بازی PES هدیه دهد. در بازی اندروید و بازی آیفون PES Card Collection، شما می‌توانید کارت‌های مربوط به بازیکن‌های مختلف را هم از تیم‌های بین‌المللی (تیم ملی) و هم تیم‌های باشگاهی از سراسر دنیا به‌دست آورید و در جهت ساخت قوی‌ترین تیم ممکن از آنها استفاده کنید. با وجود اینکه شما بر خلاف بازی فیفا نمی‌توانید با تیم ساخته‌شده به بازی فوتبال بپردازید، اما قابلیت مشاهده بازی‌های تیم خود به‌صورت سه‌بعدی، مانند سری بازی‌های Sport Manager را خواهید داشت.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

علاوه بر موارد اشاره‌شده، کمپانی کونامی حالت‌های دیگری نیز به فرمول جمع‌آوری کارت‌ها در بازی PES Card Collection افزوده است؛ حالت‌ها و ایده‌های جالبی مانند زمانی که شما و ۱۰ بازیکن دیگر یک کارت انتخاب می‌کنید و با توجه به آن تیم مورد نظر خود را برای مسابقه با یکدیگر می‌سازید. در بازی PES Card Collection همچنین چندین ماموریت متفاوت برای تکمیل کردن و مسابقات تک‌نفره آنلاین نیز وجود دارد. شما همچنین در جریان بازی می‌توانید از شکلک‌ها با ابراز احساسات‌ متفاوت در مقابل حریف خود استفاده کنید. 

PES Card Collection هم‌اکنون برای اندروید و آیفون از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای دانلود به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون PES Card Collection


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده