// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

کنسول SNES Classic تا به حال دو میلیون دستگاه فروش داشته است

کمپانی نینتندو اعلام کرد که کنسول SNES Classic از زمان عرضه خود تا پایان ماه سپتامبر دو میلیون دستگاه فروش داشته است.

طبق اخبار کنسول‌های بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو جزئیات فروش کنسول محبوب SNES Classic را منتشر کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، کنسول SNES Classic تا پایان ماه سپتامبر (هشت مهرماه) توانسته است دو میلیون نسخه فروش داشته باشد که این آمار برای کنسول ۸۰ دلاری نینتندو واقعا عالی است.

این آمار نشان دهنده‌ این است که هنوز گیمرها علاقه خاصی به کنسول‌های قدیمی و خاطره‌انگیز دارند و از طرفی عده‌ای از طریق این کنسول‌ها یاد و خاطره گذشته خود را زنده می‌کنند. همانند کنسول NES Classic نیز که در زمان عرضه آن قدر متقاضی داشت که سریعا موجودی آن به اتمام رسید و خیلی از کاربرها نتوانستند کنسول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

البته نینتندو در گذشته اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی مجدد تعدادی کنسول NES Classic به بازار عرضه خواهد کرد و از مخاطبان خواسته بود برای عرضه مجدد این کنسول صبور باشند. در کنار تمامی این موارد، شایعاتی منتشر شده بود از این که احتمال دارد شاهد ساخت و عرضه کنسول Nintendo 64 Classic نیز باشیم که با توجه به موفقیت دو کنسول NES Classic و SNES Classic، ساخته نسخه کلاسیک نینتندو 64 نیز دور از ذهن نیست.

کنسول SNES Classic دارای ۲۱ بازی مختلف است که از این میان می‌توان به بازی عرضه نشده Star Fox 2 نیز اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده