نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

تریلر جدید بازی Star Citizen فضای بین سیاره ای را به نمایش می‌کشد

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز به‌تازگی تریلری جدید از گیم پلی بازی شبیه‌ساز فضایی خود منتشر کرده که در آن نمایشی خیره‌کننده از محیط بازی به چشم می‌خورد.

بازی Star Citizen یک بازی شبیه‌ساز فضایی و محصول استودیو کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) است. این استودیو چیزی حدود پنج سال پیش کمپینی برای کسب بودجه ساخت بازی خود در وب‌سایت کیک‌استارتر آغاز کرد و موفق شد در این بازه زمانی بودجه هنگفتی نیز به‌دست آورد. حالا طبق آخرین اخبار بازی و در جریان رویداد CitizenCon، کریس رابرتز، کارگردان بازی، نمایشی زنده از این بازی شبیه‌ساز فضایی را به اجرا درآورده است.

در ابتدای دمو، تصاویری از سیاره ArcCorp را می‌بینیم و پس از آن با یک ایستگاه فضایی غول‌پیکر روبه‌رو خواهیم شد. در نهایت نیز پس از طی کردن مسیری طولانی، به سیاره‌ای کاملاً متفاوت با نام Hurston می‌رسیم. سیاره Hurston نیز خود از شهری عظیم با کارخانه‌های اسلحه‌سازی و محیطی صحرایی تشکیل شده است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

این ویدیو درواقع نمایشی است از محتوای نسخه آلفا 3.0 بازی که طبق وعده‌های کریس رابرتز، قرار است در آینده بسیار نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. بعد از انتشار نسخه آلفا، تیم توسعه‌دهنده تا زمان انتشار نسخه اصلی بازی و طی یک برنامه زمان‌بندی شده منظم، محتوای بیش‌تری را نیز برای بازی منتشر خواهد کرد. 

این محتوای بیش‌تر، مواردی مانند امکان خرید و فروش سفینه‌ها و نیز نسخه تکمیل‌شده سیاره ArcCorp و اضافه شدن امکان گشت و گذار در این سیاره و بسیاری موارد دیگر را دربر خواهد گرفت.

شاید کمی دیوانه‌وار به‌نظر برسد، اما در حقیقت این بازی یک سیاره غول‌پیکر به اندازه اصلی سیاره زمین را به تصویر کشیده که سرتاسر آن با شهری عظیم و گسترده پوشیده شده است؛ آن‌هم نه شهری که از ساختمان‌های خالی تشکیل شده باشد، بلکه در سرتاسر این شهر و ساختمان‌های آن، امکانات مختلفی مانند محل مخصوص فرود سفینه‌ها و مغازه‌ها و نیز امکان دریافت ماموریت‌های جانبی نیز قرار داده شده است. اگر مایل به دریافت اخبار بیش‌تر از این بازی هستید، می‌توانید به صفحه بازی Star Citizen در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده