نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی موبایل The Sun: Origin برای آیفون منتشر شد

بازی موبایل The Sun: Origin در سبک نقش آفرینی اول شخص و با الهام‌گیری از سری بازی‌ S.T.A.L.K.E.R و سری بازی Fallout برای آیفون و آیپد منتشر شد.

بازی آيفون و‌ آیپد The Sun: Origin، ساخته‌ی استودیو ایگور میگان (Igor Migun) برای اولین بار در ماه جولای سال گذشته میلادی رونمایی شد و برای نخستین بار در زومجی با انتشار اولین تریلر رسمی از این بازی جاه‌طلبانه در سبک اول-شخص ماجراجویی در جهانی پسا‌اخرالزمانی تحت نام The Sun، ما به آن اشاره کردیم. در حقیقت بازی The Sun: Origin برای بیش از سه سال درون یک استودیو کوچک متشکل از سه نفر اصلی، در دست ساخت قرار داشته است و در اوایل ماه آگوست (مرداد) سال جاری بود که اعلام شد این بازی مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند و باید تا اواخر ماه منتشر شود. خب، همانطور که اغلب موارد انتظار می‌رود این اثر برای انتشار در تاریخ مورد نظر آماده نشد و پس از آن اکنون در نهایت تحت نام The Sun: Origins برای پلتفرم iOS از طریق فروشگاه اپ استور منتشر شده است.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

تا اینجا، نظرات و بازخوردها نسبت به بازی موبایل The Sun بسیار مثبت بوده است و اگرچه بازی ایراداتی در زمینه گرافیک و ترجمه دیالوگ‌ها به زبان انگلیسی دارد، اما بیشتر مردم زمانی عالی را پای آن صرف کرده‌اند و به‌خوبی به پتانسیل بازی واقف هستند. لازم به ذکر است که تمامیت The Sun: Origin با قیمت ۲ دلار در نظر گرفته شده است و هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای و از این دست موارد را شامل نخواهد شد. با توجه به کار کردن روی چنین بازی جاه‌طلبانه و بزرگی تنها با یک تیم کوچک، واقعا امیدوار هستیم که بازی The Sun: Origin حتی با چنین قیمت اندکی با موفقیت خوبی روبه‌رو شود. سازنده بازی در حال‌ حاضر روی یک بروزرسانی برای آن کار می‌کند که شامل پشتیبانی از سیستم کنترلر MFi و دیگر ویژگی‌ها خواهد بود. اگر به بازی‌های اول-شخص تیراندازی در جهانی پسا‌آخرالزمانی به سبک سری بازی Fallout و سری بازی Stalker علاقه‌مند هستید، حتما نسبت به تهیه بازی موبایل The Sun: Origin اقدام کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Sun: Origin


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده